سرویس: اجتماعی » حوادث 15:00 - یکشنبه 05 دی 1395

امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان

بیش از نیمی از حوادث استان اصفهان، سوانح جاده‌ای است

در سه ماهه سوم سال 95، حدود 2 هزار و 230 نفر مجموع حادثه دیدگان استان اصفهان بودند که بیش از نیمی از این افراد در سوانح جاده‌ای آسیب دیدند.

به گزارش اصفهان شرق، معاون امداد و  نجات هلال‌احمر استان اصفهان  با اشاره به فعالیت‌های سه ماهه پاییز جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای مهر تا پایان آذرماه مجموع کل حوادث گزارش شده 784 مورد بوده است.

داریوش کریمی افزود: از این تعداد، یک مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، 2 حادثه برف و کولاک، 391 مورد سوانح جاده‌ای، 202 مورد حضوری، 4 مورد دریایی و ساحلی، 5 مورد سیل و آب‌گرفتگی، 19 مورد صنعتی و کارگاهی و نیز 150 مورد مربوط به حوادث شهری هستند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: در سه ماهه سوم سال 95، 2 هزار و 230 نفر مجموع حادثه دیدگان استان اصفهان بودند که بیش از نیمی از این افراد در سوانح جاده‌ای آسیب دیدند.

کریمی با بیان این که 925 بار تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر به محل حوادث اعزام شدند، عنوان کرد: 634 نفر از کسانی که در حوادث حضور داشتند برای درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 82 بار عملیات نیز رهاسازی را در حوادث جاده‌ای انجام دادند.

وی به آمادگی واحدهای مختلف جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در جاده‌های بین‌شهری اشاره کرد و بیان داشت: طی سه ماه گذشته برای حوادث طبیعی همچون برف و کولاک و سیل و آب‌گرفتگی نیروها امدادرسانان عملیات بودند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان با بیان این که مسیرهای مواصلاتی فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و سمیرم بیشترین حادثه را داشته‌اند، گفت: طی هفته گذشته و بارش‌هایی که انجام شد 14 حادثه گزارش شد و طی آن 15 گروه عملیاتی اعزام شدند و 19 نفر به دلیل برودت هوا در پایگاه‌های هلال‌احمر اسکان داده شدند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.