سرویس: سیاسی » بین الملل 14:22 - شنبه 04 دی 1395

تحولات سوریه

آواره شدن صدها سوری در اثر حملات جنگنده های ترکیه/ تصاویر+نقشه

صدها تن از اهالی مناطق شمالی سوریه در اثر حملات جنگنده های ترکیه و درگیری های اطراف شهر «الباب» به سمت منطقه «شرا» متواری شدند.

به گزارش اصفهان شرق، صدها تن از اهالی مناطق مختلف شمال سوریه و بخصوص منطقه «الباب» در اثر شدت گرفتن درگیری ها بین ارتش ترکیه و تروریست های به اصطلاح میانه رو با عناصر تروریستی داعش و حملات جنگنده های ترکی علیه مناطق مسکونی شهر از منطقه متواری شدند.

همزمان با عملیات زمینی ارتش ترکیه و تروریست های به اصطلاح میانه رو، جنگنده های ترکیه به منظور پشتیبانی از نیروهای خود چندین مرتبه شهر الباب را مورد هدف قرار دادند که در اثر این حملات 84 تن از اهالی کشته و 45 تن دیگر زخمی شدند.

همزمان با شدت گرفتن درگیری های بین ارتش ترکیه و تروریست های به اصطلاح میانه رو با تروریست های داعش ، صدها تن از اهالی مناطق «الباب، دیرالزور، جرابلس» که بیشتر آن ها زنان و کودکان هستند به سمت ورودی شرقی روستای «قطمه» واقع در بخش «شرا» متواری شدند.

با آغاز عملیات ارتش ترکیه و تروریست ها طی چند ماه اخیر در مناطق شمالی استان حلب علیه شبه نظامیان کرد و تروریست های داعش، صدها تن از اهالی مناطق کشته و آواره شده اند.

 

انتهای پیام/ صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.