سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 10:48 - یکشنبه 20 بهمن 1392

طرفه در گفتگو با اصفهان شرق

با مدیریت صحیح سند شورای عالی آب چالش های حقابه داران ورزنه ایی حل می شود

معاون عمرانی استانداری گفت: تصویب سند شورای عالی آب بخش مهم به همه ی ابعاد حوزه آب در زمینه ی چالش ها و مشکلات امروز در منطقه به خصوص ورزنه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق اصفهان: مهندس طرفه معاون عمرانی استانداری در گفتگو با اصفهان شرق به مهم بودن تصویب سند شورای عالی آب اشاره و افزود: بخش مهم این سند توجه به همه ی ابعاد حوزه آب می باشد در واقع اعتقاد اساسی در بحث عملیاتی کردن این سند بر اساس مصوبات و مسائل در زمینه ی چالش ها و مشکلات امروز در منطقه به خصوص ورزنه است.

وی ورزنه را جز حقابه داران کشاورزی خواند و بیان کرد: بحث کشاورزی و حقابه داران حوزه زاینده رود مورد توجه واقع شده و مطلب مهم که در سند شورای عالی آب به آن پرداخته شده است ورود به این حوزه از زاویه ی حقوقی آب می باشد و شورای عالی آب در این زمینه بالاترین سطح تصمیم گیری را در بحث مدیریت منابع آب داشته که با زمان بندی که انجام گرفته است می تواند همه ابعاد را مورد توجه قرار دهد و بابی است که وارد حل مسائل و مشکلات شرق اصفهان شود.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به بر گزاری همایش ها در راستای بررسی مشکلات محیط زیست و تالاب ها افزود: مسلما طرح موضوع و مشکلات اثرات مثبتی را در تصویب طرح ها و ارایه راهکارها از سوی مسئولین خواهد داشت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.