سرویس: تولیدی 12:10 - شنبه 04 دی 1395

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان:

مردم در 9 دی، درس های خوانده شده در مکتب اهل بیت(ع) را عملیاتی کردند

حجت الاسلام صالحیان گفت: مردم کشور ما، پای درس امام حسین(ع) روز نه دی به میدان آمدند و با حضور حماسی خود، چشم فتنه را درآوردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه فتنه 88 از نظر فکری و مالی در خارج از کشور پشتیبانی شد، گفت: برخی در فتنه 88 می خواستند کشور را به چالش بکشانند و به بهانه انتخابات به دنبال آفرینش انقلاب رنگین در ایران بودند.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان با بیان این مطلب که دشمن با اصل ولایت فقیه و نظام اسلامی در فتنه 88 مخالف بود، اظهار کرد: فکر ما به وجود آوردن بیداری اسلامی در بین کشورهای اسلامی دنیا است و اگر حول رهبر و فرمانده در جهان اسلام حرکت کنیم، وحدتی میان کشورهای اسلامی به وجود خواهد آمد که ریشه استکبار را برای همیشه می خشکاند.

وی با توجه به حماسه بزرگ مردم در روز نه دی، افزود: مردم پای درس امام حسین(ع) و ائمه اطهار بودند و در روز نه دی درس های خوانده شده و اشک های ریخته شده را عملیاتی کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم آنچنان در راهپیمایی نه دی حضور پیدا کردند که ریشه فتنه خشکیده و چشم فتنه را درآوردند به نحوی که دشمن جرات ورود به کشور را پیدا نخواهد کرد و لذا دشمن که در آفرینش فتنه در کشور ایران ناامید شد، امروز به دنبال ایجاد جنگ فرقه ای، داعش و تروریسم برآمد.

وی با تاکید بر اینکه باید با بصیرت در همه مسیرها حرکت کرد، گفت: قطعا اگر همین بصیرتی که در نه دی داشتیم را ادامه دهیم به آزادی های بسیاری دست خواهیم یافت همانگونه که با رشادت رزمندگان مدافع حرم، امروز شاهد آزادی حلب هستیم.

حجت الاسلام صالحیان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با سادگی زندگی کردند و می فرمودند که برای همیشه باید خوی استکبار را از بین بُرد و امروز رهبر معظم انقلاب نیز این راه را ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: در نه دی با فکر و بصیرت، حرکتی بزرگ شکل گرفت و ریشه فتنه را درآورد و باید برای همیشه و طبق آیات قرآن، ایام الله را ادامه داده و متذکر شویم.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.