سرویس: سیاسی 12:50 - شنبه 04 دی 1395

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد:

جواد لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی سخنرانان برنامه‌های هشتم و نهم دی‌ماه اصفهان

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و مهندس عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق صداوسیما در مراسم‌های هشتم و نهم دی‌ماه امسال اصفهان سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  در رابطه با آماده سازی و برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها در بیاناتشان فرموده‌اند اصفهانی ها پیشتاز بوده اند، به مناسبت سالروز هشت دی ماه برنامه ویژه ای در اصفهان برگزار خواهد شد.

جعفر عسکری در توضیح ویژه برنامه هشتم دی ماه گفت: این مراسم با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و با بصیرت اصفهان در ساعت 15 روز چهارشنبه هشت دی ماه 95 در میدان انقلاب شهر اصفهان با سخنرانی مهندس عزت الله ضرغامی و برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه به مناسبت نهم دی ماه هم در استان اصفهان برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: نشست ویژه روحانیون با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برگزاری نشست با قضات و وکلای اصفهان با حضور دکتر محمد جواد لاریجانی و نشست دیگری در خمینی شهر اصفهان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت نهم دی ماه است.

* در تقویم انقلاب روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت ماندگار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به حوادث اسف‌بار سال 88 گفت: در آن سال فتنه گران با راهکار و برنامه ریزی مستکبران و صهیونیست ها در خارج از کشور به قصد براندازی نظام هم پیمان شده و اقداماتی را انجام داده و فجایعی را در آن سال رقم زدند.

عسکری با بیان فرمایشی از رهبر انقلاب در خصوص فتنه گران که فرموده بودند اینها خیانت بزرگی به انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: فتنه گران و سران فتنه باعث بی اعتمادی مردم به نظام شدند؛ در جریانات سال 88 تخریب ها و خسارت های زیاد مادی و معنوی به نظام وارد شد.

وی ادامه داد:‌مردم با بصیرت نیز به صورت خودجوش به صحنه آمده و این قائله را ختم کردند و در تقویم انقلاب روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت را ثبت کردند.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم به خواست خدا مردم شهید پرور، انقلاب و با بصیرت اصفهان همچون گذشته با حضور گسترده خود در روز هشتم دی پیشتازی و حماسه آفرینی خود را استمرار ببخشند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.