سرویس: اخبار شهرستان 16:02 - جمعه 03 دی 1395

امام جمعه شهر هرند:

انجام واجبات را در اولویت امور دینی خود قرار دهیم

حجت الاسلام حسینی گفت: مسئولان باید در ارتباط با بد عهدی های امریکا که عملاً برجام را زیر پا گذاشتند پاسخ قاطع و مناسب بدهند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر هرند در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم به دنبال فراگیری علوم خوب باشیم و در بین آن ها خوب تر را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام سید حنان حسینی ادامه داد: وظیفه همه ما این است که دوستی و دشمنی هایمان برای خدا باشد و برای آن ملاک های خدایی داشته باشیم و دوستی هایمان برای آن هایی باشد که خدا آن ها را دوست دارد و دشمنی ما جهت گیری به دشمنان خدا داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید انجام واجبات را در اولویت امور دینی خود قرار دهیم و وقتی واجبات به گردن ما نباشد به مستحبات بپردازیم و در انجام مستحبات نیز اولویت ها را در نظر بگیریم و توجه به قرآن و آموزش آن به جوانان را در ا‌ولویت کارهای خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: هفتم دی‌ ماه سال ۵۸ سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی توسط امام راحل است، حفظ این میراث ارزشمند وظیفه همگانی بوده؛ چرا که خدمت بزرگی به خلق است.

خطیب جمعه هرند به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با این که امریکا قابل اعتماد نیست؛ اشاره و خاطر نشان کرد: مسئولان باید در ارتباط با بد عهدی های امریکا که عملاً برجام را زیر پا گذاشتند پاسخ قاطع و مناسب بدهند.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.