اصفهان شرق

توانمد سازی افراد، نتیجه تعامل اولیاء با مدرسه/ نگاه به انجمن اولیا در گذشته، بنگاهی بود

کدخبر: 121338
1395/10/02 در ساعت 18:26

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز اولین گردهمایی اعضای انجمن اولیاء و مربیان منطقه بن رود در سال تحصیلی 96-95، با حضور حمیدی، مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مسئولان محلی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود با تاکید بر نقش اولیا و مربیان گفت: نقش انجمن اولیاء و مربیان در پیگیری امور آموزشی و تربیتی مدارس بسیار با اهمیت است، اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس منطقه باید همچون گذشته یار و یاور مسئولان آموزش و پرورش و مدیران باشند.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تقدیر از زحمات اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی، اظهار کرد: نیاز به تعامل چه در سطح فرا ملی و چه در سطح ملی و منطقه ای و همچنین چه در سطح مدارس و آموزش و پرورش یک نیاز مهم ارزیابی شده و با وحدت می توان گره بسیاری از کارها را گشود.

حمیدی نگاه به انجمن در گذشته را نگاهی بنگاهی خواند و افزود: امروزه سعی بر این داریم تا این دید را تغییر دهیم و به سمت مشارکت همه جانبه اولیاء در امور مدارس پیش برویم، مشارکت می تواند در همه زمینه ها باشد و تنها پول نقد نیست که مشارکت اولیاء در امور مدارس را تعیین می کند و هر یک از اولیاء می توانند در زمینه تخصصی خود به آموزشگاه کمک کنند.

وی با بیان این نکته که اولیاء باید درخواست تشکیل جلسات منظم اولیاء و مربیان را داشته باشند، تصریح کرد: نتایج تعامل اولیاء با مدارس توانمد سازی افراد و مسئولیت پذیری اولیاء است.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن هفته نهضت سواد آموزی و تبریک این ایام به سواد آموزان حاضر و مربیان و کارشناس نهضت سوادآموزی، از زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت تشکر کرد.

در ادامه جلسه توسلی، مدیر دبیرستان امام خمینی (ره) فارفان به نمایندگی از مدیران منطقه به بیان مسائل و مشکلان درون سیستمی و برون سیستمی مدارس پرداخت.

در پایان این جلسه از انجمن های اولیاء و مربیان و سواد آموزان برتر و خیرین مدرسه ساز منطقه بن رود تقدیر شد.

انتهای پیام/