سرویس: جهادومقاومت 10:35 - پنجشنبه 02 دی 1395

پیام سردار باقری به یادواره شهدای اطلاعات عملیات

پیشگامی‌های مردم اصفهان در 8 سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی به یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری از برگزاری این یادواره تقدیر کرد.

به گزارش اصفهان شرق، یادواره شهدای اطلاعات عملیات اطلاعات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله اصفهان با حضور سردار رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا آغاز شد.

در این مراسم ابوالقاسم فروتن رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیام سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این یادواره را قرائت کرد.

در این پیام آمده است: «ای برادران و خواهران عزیز؛ بازهم شهدا فراخوان زده‌اند تا بشنویم حکایت پاک باختگان شهید را آن‌هایی که یادآوری خاطرات و رسم و ادبشان برای هر مرد و زنی واجب است؛ مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا چه زیبا و نیکو فرمودند فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

یاد یاران عاشق که به وصال معشوق رسیدند به خیر؛ یاد آن آلاله‌های رنگین بدن که رسم دلبری و دلدادگی را در نسیم پرطراوت إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ را به ترنم درآوردن به خیر.

آن‌ها رفتند و امامزادگان عشق شدند؛ رفتند تا در دل تاریکی‌های جهل و ظلم و نادانی‌ها فانوس شوند تا ره گم نکنیم، آن‌ها رفتند و با رفتنشان کاری حسینی کردند و ما ماندیم تا با ماندمان کار زینبی کنیم؛ سلام و درود بی‌پایان به کسانی که رفتند و توقف نکردند و به اوج بالندگی رسیدند.

سلام و درود بی پایان بر عزت مداران ظلمت‌شکن آن‌هایی که ره صدساله را یک شبه پیمودند و راه شهادت را انتخاب کردند.

درود و سلام بر غیور مردان صف‌شکن از استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و درود و سلام بر خانواده معزز و معظم شهیدان و شهیدان زنده.

پیشگامی‌ها و نقش مردم اصفهان در انقلاب و فداکاریی‌های آنان در 8 سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر رهبری مردم اصفهان همیشه در فداکاری و ایثار برای کشور و دین خدا پیشگام هستند.

ای مردم حماسه ساز و حماسه آفرین در حوزه سرزمینی قرارگاه سیدالشهدا این که ما دور هم گرد آمده‌ایم تا کوچ عاشقانه 450 شهید اطلاعات این این سه استان را گرامی بداریم و یادآوری کنیم که چه با عظمت بودند شناسایی و راهنمایی‌هایی که نیروی‌های اطلاعات در جبهه‌ها انجام می‌دادند و بسیاری از فتح و فتوحات نتیجه فعالیت‌ها و از خود گذشتگی آن‌هاست.

سلام و درودتان باد و آفرین بر همت والایتان شما را می ستاییم و بر این کار افتخار می‌کنیم.

در پایان از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی عزت و عظمت وافر برای تمام مسلمین جهان خصوصا رزمندگان اسلام و به ویژه شما خانواده شهدا معظم و معزز شهدا و همچنین پیشکسوتان جبهه و جهاد اکبر و علی الخصوص دست اندرکاران یادواره شهدا اطلاعات عملیات زعامت امام مسلمین آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را خواستارم.»

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.