اصفهان شرق

اشرافی‌گری نوعی الگوگیری از غرب و بی‌ارتباط با جمهوری اسلامی است

کدخبر: 121167
1395/10/01 در ساعت 12:50

fبه گزارش اصفهان شرق، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به موضوع اشرافی‌گری اظهار داشت: زندگی اشرافی در کشور مربوط به جمهوری اسلامی نیست و دلایل دیگری دارد این نوع از زندگی الگوگیری از غرب است که وارد جمهوری اسلامی شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: زندگی اشرافی مربوط به فرهنگی نیست که امام خمینی (ره) پایه‌گذار و بنیان‌گذار آن بود این نوع فرهنگ ارتباطی با فرهنگ رهبری معظم انقلاب ندارد و نشانه‌هایی از زندگی غربی است.

وی با بیان اینکه امروز نفوذ فرهنگی در کشور باید مورد توجه قرار گیرد گفت: به دانشجویان ما گفته می‌شود که اگر می‌خواهید پیشرفت کرده و به جایی برسید از ایران بروید در حالی که این تفکر اشتباه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: این سوال مطرح است چرا فیلم ارزشی یتیم‌خانه ایران باید در یک سینمای کوچک اکران شود اما اگر فیلمی مورد تأیید غرب قرار گرفت در بهترین سینماهای این کشور اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آقایانی که تلاش می‌کنند تا نگرش غرب را به سوی خود جلب کنند باید نمونه‌ای از فداکاری‌های غرب به ایران را توضیح دهند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به نقش بسیج در جامعه خاطرنشان کرد: بسیج باید مردم را حمایت کند، مبارزه با مشکلات اقتصادی، مبارزه با فساد و رانت‌خواری، مقابله با فاصله طبقاتی ایجاد شده در جامعه، معضل اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از جمله مسائل و مشکلاتی است که بسیج با همراهی و حمایت از مردم می‌تواند در برطرف کردن آنها تلاش کند.

سرهنگ محمد رضایی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج ناحیه امام رضا (ع) به دلیل قرار دادن نام مقدس هشتمین امام شیعیان از ویژگی‌های بسیار مقدسی برخوردار است و این ویژگی‌ها بافت ناحیه را نیز معنوی ساخته است.

وی با اشاره به عملکرد بسیجیان ناحیه امام رضا (ع) گفت: بسیجیان این ناحیه با همت بلند در حال فعالیت هستند و امیدواریم این تلاش به صورت مضاعف تداوم یابد.

به گزارش تسنیم مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان صبح امروز برگزار شد. در این مراسم سرهنگ مرتضی عمومهدی جای خود را به سرهنگ محمد رضایی شد.

سرهنگ رضایی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) پیش از این به عنوان فرمانده ناحیه دانشجویی استان اصفهان و مسئول بسیج ادارات اصفهان فعالیت کرده است.

همچنین سرهنگ مرتضی عمومهدی نیز با پایان دوره فعالیت خود در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) از این پس به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر کاشان خدمت می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم