سرویس: اخبار شهرستان 18:37 - سه شنبه 30 آذر 1395

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

سپاه همواره در کنار مردم است/ با مدیریت جهادی به سوی حل مشکلات گام برمی داریم

سرتیپ دوم پاسدار سلیمانی گفت: فرهنگ، علم، دفاع و کمک به محرومین، چهار عرصه بسیار مهم برای کشور است و باید در این خصوص متمرکز شد.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب جذب حداکثری جوانان به بسیج است، گفت: بسیج باید مردم را در عرصه های مورد ضرورت انقلاب اسلامی بیاورد زیرا جذب جوانان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و ما باید به این سمت حرکت کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: فرهنگ، علم، دفاع و کمک به محرومین، چهار عرصه بسیار مهم برای کشور است و باید در این خصوص متمرکز شد.

وی با اشاره به اینکه در مردم سالاری دینی، مردم به تمام معنا در سرنوشت خودشان دخالت دارند و در سایه بسیج این امر محقق می شود، افزود: اگر تفکر بسیجی در کشور سایه افکند، به طور یقین کشور از گزند دشمنان محفوظ می ماند و در سایه برکت خون شهدا، امنیت امروز ما ستودنی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مدیریت غیر انقلابی مایه بسیاری از مشکلات است، تصریح کرد: با مدیریت جهادی به سوی حل مشکلات خواهیم رفت و این یعنی به فکر اجرای مطلوب و کم هزینه پروژه ها باشیم.

وی تاکید کرد: سپاه در کنار مردم است و از گفتن این حرف ابایی نداریم و در این رابطه باید به دنبال حل مشکلات مردم بوده و به مردم امیدواری داد که می توان مشکلات را حل کرد.

سرتیپ دوم پاسدار سلیمانی با اشاره به اینکه برخی نگرش غلط داشته و متمایل به غرب هستند، خاطرنشان کرد: استکبار هیچ خدمتی را به کشور ایران نکرده است و نمی توان سندی بر اینکه انگلیس و غربی ها طی 200 سال گذشته به کشور خدمت کرده اند، آورد.

وی افزود: بررسی در اشتغال، سلامت، فرهنگ و زیرساخت، چهار برنامه ای است که برای مناطق محروم در نظر گرفته شده است زیرا ضرورت انقلاب «ایجاد اشتغال و بالا بردن بهره دهی در کشاورزی، تبدیل کشاورزی سنتی به علمی و برداشتن مشکلات از راه سرمایه گذار » است.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.