اصفهان شرق

تاسیس کلانتری در کفران نیاز دهستان رودشت شرقی است

کدخبر: 120991
1395/09/28 در ساعت 16:00

دهیار روستای کفران در حاشیه سفر فرمانده نیروی انتظامی به بخش بن رود، در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه گفت: پس از درخواست های مکرر و پیگیری های مستمر، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به منظور بررسی و نیاز سنجی تاسیس کلانتری از کفران بازدید و با مسئولان بخش بن رود دیدار و گفتگو کرد.

علی اسماعیلی با اشاره به صحبت های سردار آقاخانی اظهار کرد: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با توجه به مشکلات مطرح شده توسط مردم دهستان کفران، قول پیگیری در خصوص تاسیس کلانتری در دهستان رودشت شرقی را دادند و در این سفر یک روزه از مکان های پیشنهادی به منظور تاسیس کلانتری دیدن کرد.

وی افزود: سه ساختمان مناسب در بهترین موقعییت برای استقرار کلانتری دهستان رودشت شرقی پیشنهاد داده ایم تا ان شاءالله در آینده ای نزدیک با پیگیری و مساعدت فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، شاهد تاسیس کلانتری دهستان رودشت شرقی باشیم.

دهیار روستای کفران اذعان کرد: این دهستان شامل هفت روستا و با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر و همچنین فاصله ای بیش از ۲۰ کیلومتر تا کلانتری مرکز بخش، نیازمند کلانتری مجزا است.

وی خاطرنشان کرد: باپیگیری مسئولان محلی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نظر مثبت خود را جهت تاسیس کلانتری رودشت شرقی و همچنین استقرار مرکز معاینه فنی، حوزه نظام وظیفه، آزمایشگاه عدم اعتیاد به مواد مخدر و گواهینامه موتورسیکلت در ورزنه اعلام کرد.

انتهای پیام/ ش