سرویس: اجتماعی 16:00 - یکشنبه 28 آذر 1395

در بازدید سردار آقاخانی از بخش بن رود مطرح شد:

تاسیس کلانتری در کفران نیاز دهستان رودشت شرقی است

دهیار کفران با اشاره به نیاز دهستان رودشت شرقی به کلانتری مجزا، از تاسیس کلانتری در کفران در آینده نزدیک خبر داد.

دهیار روستای کفران در حاشیه سفر فرمانده نیروی انتظامی به بخش بن رود، در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه گفت: پس از درخواست های مکرر و پیگیری های مستمر، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به منظور بررسی و نیاز سنجی تاسیس کلانتری از کفران بازدید و با مسئولان بخش بن رود دیدار و گفتگو کرد.

علی اسماعیلی با اشاره به صحبت های سردار آقاخانی اظهار کرد: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با توجه به مشکلات مطرح شده توسط مردم دهستان کفران، قول پیگیری در خصوص تاسیس کلانتری در دهستان رودشت شرقی را دادند و در این سفر یک روزه از مکان های پیشنهادی به منظور تاسیس کلانتری دیدن کرد.

وی افزود: سه ساختمان مناسب در بهترین موقعییت برای استقرار کلانتری دهستان رودشت شرقی پیشنهاد داده ایم تا ان شاءالله در آینده ای نزدیک با پیگیری و مساعدت فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، شاهد تاسیس کلانتری دهستان رودشت شرقی باشیم.

دهیار روستای کفران اذعان کرد: این دهستان شامل هفت روستا و با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر و همچنین فاصله ای بیش از ۲۰ کیلومتر تا کلانتری مرکز بخش، نیازمند کلانتری مجزا است.

وی خاطرنشان کرد: باپیگیری مسئولان محلی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نظر مثبت خود را جهت تاسیس کلانتری رودشت شرقی و همچنین استقرار مرکز معاینه فنی، حوزه نظام وظیفه، آزمایشگاه عدم اعتیاد به مواد مخدر و گواهینامه موتورسیکلت در ورزنه اعلام کرد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.