سرویس: اخبار شهرستان 00:25 - یکشنبه 28 آذر 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

اصولگرایان به دنبال کاندیدای واحد در انتخابات هستند/ باید به دنیا ثابت کرد که برجام توسط آمریکا نقض شد

فولادگر گفت: تلاش مجمع برای رسیدن به یک فرد واحد برای انتخابات ریاست جموری توسط اصولگرایان مد نظر خواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق، نماینده اصولگرای مردم اصفهان در مجلس دهم، عصر امروز در جلسه اصولگرایان شرق اصفهان که در مهدیه یوسف زهرا برگزار شد، با اشاره به اینکه باید همه ابعاد وجود پیشوایان دینی را در نظر بگیریم، اظهار کرد: در جواب کسانی که می گویند دین در موارد حکومتی نباید ورود پیدا کند، باید گفت که سیره سیاسی پیامبر(ص) با ورود به مدینه، استقرار ابزار حکومت بود ولی گاها برخی افراد، موارد دینی را در دستمال روشنفکری می پیچند و مطرح می کنند.

حمیدرضا فولادگر با بیان اینکه ابزار هنر، ابزار کارایی است که تاثیر خوبی را در بین جوامع خواهد گذاشت به سریال معمای شاه اشاره کرد و گفت: معمای شاه بعد از 30 سال کار جامعی شد که فساد دستگاه دربار شاهنشاهی را به خوبی نشان داد و قطعا باید بتوان با کمک ابزار هنر، مسائل تاریخی را مطرح کرد.

وی افزود: در زمان قبل از انقلاب، جبهه ها مشخص بود و به وضوح می توانست « بی حجاب و با حجاب» « دوستدار رژیم شاه و فرد متدین» را از هم تشخیص داد ولی اکنون مرزها نامشخص تر شده و گاها می توان چهره نفاق را در بین برخی افراد مشاهده کرد.

نقض برجام توسط آمریکا به گوش جهانیان برسد

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه جلسه و در پاسخ به برخی پرسش های مطرح شده توسط حضار، به امضای بیانیه محکومیت آمریکا و نقض برجام، توسط 264 نماینده مجلس، اذعان کرد: هیئت نظارت برجام، تاکید کرد که نقض برجام صورت گرفته است و ما باید با عمل قوی به دنیا ثابت کنیم که نقض برجام توسط آمریکا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هر رئیس جمهوری که در آمریکا صاحب قدرت می شود، پای منافع آمریکا ایستاده است و فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود، بیان کرد: برخی فکر می کردند کلینتون برای ریاست جمهوری آمریکا بهتر از ترامپ است و قبل از اعلام نتایج ریاست جمهوری آمریکا، پیام تبریک برای کلینتون دموکرات فرستادند ولی باید این نکته را مد نظر قرار داد که هر کس رئیس جمهور آمریکا شود، مدافع منافع صهیونیسم و آمریکا در جهان است.

به دنبال کاندیدای واحد اصلوگرایی هستیم

فولادگر در رابطه با مسائل پیرامون انتخابات سال 96 افزود: فعلا کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده و نکته دیگر به دلیل فضای تخریبی حاکم بر کاندیدای اصولگرا توسط برخی افراد، فردی تاکنون توسط اصولگرایان مطرح نشده است ولی تلاش مجمع برای رسیدن به یک نفر واحد مد نظر خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی که چرا برخی مدیران شهری هنوز در جایگاه خود حاضر هستند، تاکید کرد: رویه بنده بر این نیست که اگر مدیری در زمان انتخابات به من رای نداده است از کارش برکنار شود، بلکه باید پاک بودن و کاری بودن مدیران مد نظر قرار گیرد و بی جهت مسئولی را از کارش برکنار نکرد.

نماینده اصولگرای مجلس دهم اظهار کرد: مبارزه با فساد به صورت جدی دنبال می شود و باید این امر را در سیره حکومتی مسئولان جستجو کرد.

باید مواظب بوق تبلیغاتی دشمنان اسلام بود

وی با اشاره به اینکه امروزه در جهان شاهد صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم، تاکید کرد: نگذاریم بوق های تبلیغاتی دشمنان و شبهه افکنی آنها، ما را از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم دور کند زیرا اگر امروز، خون پاک شهدای مدافع حرم و رشادت های آنها در بیرون از مرزهای ایران نبود، باید در خیابان های ایران با دشمن می جنگیدیم.

فولادگر گفت: زمانی برای حفظ امنیت کشور در مرزها می جنگیدیم و اکنون برای دفاع از انقلاب اسلامی باید کیلومترها دورتر از مرزهای کشور با دشمن جنگید.

وی با اشاره به فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد و فرهنگ، خاطرنشان کرد: باید در دو مقوله اقتصاد و فرهنگ، نقطه ضعف ها را حل کرد به نحوی که در بُعد اقتصادی، تلاشمان در زمینه «اشتغال جوانان، رونق و بهبود فضای کسب و کار » به خوبی اجرا و عملی شود.

نماینده مردم  اصفهان در مجلس با بیان اینکه نگذاریم به بنیان دینی فرزندان این مرز و بوم خدشه ای وارد شود، افزود: دشمن با سست کردن اعتقاد جوانان و برچیدن اخلاق اسلامی به واسطه برخی برنامه های مخرب ماهواره ای به دنبال دور کردن تعبد احکام، از بین جوانان است و ما باید با نهایت دقت، نگذاریم دشمن با برنامه های هدفمندش، خدشه ای به اعتقاد جوانان وارد کند.

انتهای پیام/ ش

 

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.