سرویس: اخبار شهرستان 15:01 - جمعه 26 آذر 1395

امام جمعه موقت شهر ورزنه:

ملتی که در مقابل استکبار سکوتش را بشکند به دست دشمن نخواهد افتاد

حجت الاسلام کریمی گفت: امروز می بینیم که در مذاکرات دستاوردهای این ملت که به واسطه تلاش جوانان این مرز وبوم به دست آمده بود را ازدست دادیم و آمریکا با بدعهدی خود دوباره ایران اسلامی را تحریم کرد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، امام جمعه موقت شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به روایتی از امام حسن(ع) در رابطه با خصایص رسول اکرم(ص) گفت: رسول خدا(ص) در دیده ها با عظمت دیده می شد و قامتی رسا، رنگی سفید و روشن داشت و همواره هادی و راهنمای مردم بود.

حجت‌الاسلام احمد کریمی اظهار کرد: مقام عصمت پیامبر خاتم به تمام معنا بود و در همه اعمال و رفتار و حتی گفتار خویش عصمت داشتند و هیچ گاه از ابلاغ دین کوتاهی نکرد.

وی ضمن تبریک میلاد امام صادق(ع) افزود: امام صادق(ع) مکتب علوی و جعفری را بنیان نهاد و شخصیتی است که در بین اهلبیت بعنوان قهرمان علم، دین و مذهب نام گرفته است.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه تکفیری ها محتوای جدید خود را به نام اسلام وارد کرده اند، تصریح کرد: برخی بعد از پیامبر گرامی اسلام(ص) خیلی تلاش کردند که اسلام را از محتوا خارج کنند و این همان کاری است که امروز آل سعود و حکام مرتجع منطقه انجام می دهند اما چیزی که مایه نجات شیعیان است، انتظار فرج حضرت صاحب الامر(عج) است.

وی افزود: امروز مسلمین جهان هویت خود را از دست داده اند و منتظر بودن را کنار گذاشته اند و قطعا اگر مردم کشور های منطقه خصوصا مردم عربستان، یمن و دیگر کشورهای درگیر استکبار، منتظر واقعی بودند، در خفقان نمی ماندند.

امام جمعه موقت ورزنه در ادامه مباحث مذکور خاطرنشان کرد: ملتی که در مقابل استکبار ساکت ننشیند و فریاد مرگ بر ظالم که همان آمریکا است را سر دهد به دست استکبار نخواهد افتاد.

وی انتظار فرج را نوعی مبارزه با استکبار خواند و بیان کرد: انتظار فرج یعنی مبارزه با استکبار و در غیر این صورت انتظار فرج مفهومی ندارد. امروز استکبار با شعار های مختلف حقوق بشر و پیشرفت به ایران حمله کرده است تا اتحاد مردم را شکسته و آنها را ولایت فقیه دور کند و باید مواظب باشیم که فریب بنگاه های تبلیغاتی دشمن را نخوریم.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به فریب کار بودن استکبار گفت: امروز می بینیم که در مذاکرات دستاوردهای این ملت که به واسطه تلاش جوانان این مرز وبوم به دست آمده بود را ازدست دادیم و آمریکا با بدعهدی خود دوباره ایران اسلامی را تحریم کرد.

وی در پایان با توجه به درپیش بودن شب یلدا، تاکید کرد: این شب را بدور از هر گونه اسراف و تجمل گرایی و طبق اداب پدران و مادران خود به صورت اسلامی طی کنیم.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.