سرویس: اجتماعی 12:50 - شنبه 27 آذر 1395

با انجام نظرسنجی توسط پویش مردمی ترافیک اصفهان

استقبال 90 درصد مردم از طرح «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در نصف‌جهان

با انجام نظرسنجی توسط پویش مردمی ترافیک اصفهان، بیش از 90 درصد مردم اصفهان، از طرح “سه‌شنبه‌های بدون خودرو” در این شهر استقبال کردند.

به گزارش اصفهان شرق، پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو” یکی از برنامه‌های پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان به شمار می‌رود که از تابستان امسال با پیاده‌راه شدن خیابان چهارباغ عباسی در روزهای سه‌شنبه در اصفهان اجرایی شد.

این پویش مردمی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم و فراگیر کردن استفاده از دوچرخه به منظور تامین هوای پاک با شعار”هوای اصفهان را داریم” نظرسنجی خود را درباره این حرکت از مردم به سرانجام رساند.
در نظر سنجی انجام گرفته از سوی پویش مردمی ترافیک اصفهان، بسیاری از مردم چهارباغ را یادآور روزهای قدیم اصفهان همراه با آرامش و بانشاط و برخورداری از هوای پاک اعلام کردند. در این نظرسنجی 50 درصد شرکت‌کنندگان اعتقاد دارند که خیابان چهارباغ خواجو بهترین گزینه برای طرح ” سه شنبه‌های بدون خودرو” بعد از چهارباغ عباسی است.
مردم اصفهان در این نظرسنجی، مهمترین رویکرد برگزاری این برنامه را مردم هوای پاک عنوان کرده بودند و کاهش آلودگی هوا و پیاده‌روی را بهترین ویژگی‌های طرح ” سه‌شنبه‌های بدون خودرو” عنوان کردند.
بر اساس این نظرسنجی، 81.3 درصد از مردم اصفهان از انتخاب سه‌شنبه به عنوان روز بدون خودرو رضایت داشتند و 85.9 درصد از مردم، از محل اجرای برنامه ابراز رضایت کرده بودند .
بر اساس این نظرسنجی، 87 درصد از مردم، از ساعت برگزاری برنامه و 89.6 درصد از مردم از عنوان برنامه ابراز رضایت کرده بودند.
همچنین بیش از 86.2 درصد از مردم بر موفقیت اجرای طرح پیاده‌مدارکردن چهارباغ عباسی اعتقاد دارند و 91.9 درصد از مردم بر ضرورت و لزوم برگزاری برنامه تأکید کرده‌اند.
بر اساس این نظرسنجی، 50 درصد شرکت‌کنندگان خواستار برگزاری این برنامه در خیابان‌های دیگر شهر اصفهان نظیر چهارباغ عباسی شده‌اند.
نکته جالب توجه در نظرسنجی اعلام شده، این است که 60.9 مردم شرکت‌کننده در این برنامه با  خانواده در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان حضور پیدا کرده بودند.

در پایان نظرسنجی حدود 71 درصد مردم به طرح ” سه‌شنبه‌های بدون خودرو” نمره 18 تا 20 داده بودند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.