سرویس: فرهنگ و هنر 13:50 - شنبه 27 آذر 1395

با حضور مدیران شهری و مسئولان اصفهان

نمایشگاه عکس سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سیتی‌سنتر اصفهان گشایش یافت

نخستین نمایشگاه گروهی عکس فرهنگ ترافیک با عنوان «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» عصر امروز در سیتی‌سنتر اصفهان افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق، نخستین نمایشگاه گروهی عکس فرهنگ ترافیک با عنوان «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» با حضور مدیران شهری و مسئولان اصفهان در سیتی‌سنتر افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل 75 اثر برگزیده از 16 عکاس شهر اصفهان از طرح سه‌شنبه‌های بدون خودور در خیابان چهارباغ عباسی تهیه شده است که برگزاری آن اقبال مردم را از استفاده از دوچرخه به خوبی نمایش داده است.

در این نمایشگاه آثار عکاسان خبری و هنری امیر حسینی، آریا جعفری، فرزاد خبوشانی، علی خدایی، محمد شریف، حمیدرضا نیکومرام، محسن هیئتیان، مجید حجتی، معین مرتضوی، رسول شجاعی، مرتضی زنگنه و مهدی زرگر و همچنین آزاده عزیزیان، مرضیه رزاززاده، ریحانه حلاج‌نژاد و مهناز ملکی به نمایش در آمده است.

برنامه ترافیکی شهر با مجموعه‌ای از کارها‌ی سخت‌افزاری ادامه می‌یابد

شهردار اصفهان در حاشیه گشایش نمایشگاه سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سیتی‌سنتر اصفهان، اظهار داشت: تصاویر بسیار زیادی از رویداد سه‎شنبه‌های بدون خودرو در معرض دید مردم قرار گرفته شده و قطعا عکاسان بسیار حرفه‌ای باعث زیباتر شدن این تصاویر شده‌اند.

مهدی جمالی‌نژاد، گفت: با توجه به راه‌اندازی برنامه ترافیکی شهر که از طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو آغاز  و با مجموعه‌ای از کارها‌ی سخت‌افزاری مانند خرید اتوبوس، راه‌اندازی قطار شهری و تراما ادامه می‌یابد امیدوار به کاهش آلودگی هوا هستیم.

با برگزاری این نمایشگاه مدلی از فعالیت‌هایمان را به سرانجام رساندیم

مدیر پویش مردمی ترافیک اصفهان در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان این بود حرکت‌هایی که انجام می‌دهیم صرفا تبلیغاتی و بر مبنای شعار نباشد و بتوانیم مدلی از فعالیت‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: به دلیل فراگیر شدن سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سطح ملی، شایسته این بود که نمایشگاهی برپا شود و اتفاقات رخ داده در آن روز‌ها در قالب عکس به مردم نمایش داده شود.

مدیر پویش مردمی ترافیک گفت: با همراهی 16 عکاس بسیار مطرح در شهر اصفهان این نمایشگاه با 75 اثر بسیار دیدنی از سه‌شنبه‌های بدون خودرو در معرض دید همگان قرار گرفته است.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه گروهی عکس سه‌شنبه‌های بدون خودرو همه روزه از 26 آذر تا 2 دی از ساعت 10 صبح الی 22 به محل نگارخانه سیتی‌سنتر اصفهان واقع در طبقه اول این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.