سرویس: غیر تولیدی 12:55 - جمعه 26 آذر 1395

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان

استقبال دانش‌آموزان ایران از نخستین مسابقه ملی عکس «در راه مدرسه»

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با پایان زمان ثبت‌نام و ارسال آثار نخستین مسابقه ملی عکس «در راه مدرسه»، بیش از 800 اثر به دبیرخانه مسابقه رسید.

به گزارش اصفهان شرق، علیرضا صلواتی با اشاره به استقبال قابل توجه دانش‌آموزان سراسر ایران از نخستین جشنواره ملی عکس در راه مدرسه اظهار داشت: این جشنواره از ابتدای آذر امسال و با استقبال قابل توجه دانش‌آموزان از سراسر ایران آغاز شد.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 12 آذر ادامه داشته باشد، ادامه داد: با این حال، به دلیل استقبال قابل توجه و درخواست‌های مختلف از شهرهای سراسر ایران، مهلت شرکت در مسابقه تا 20 آذر امسال تمدید شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: این مسابقه با پیشنهاد دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به جزئیات برگزاری مسابقه تصریح کرد: مسابقه دو بخش مردمی و دانش‌آموزی برگزار شد که در بخش مردمی، اقشار مختلف، تصاویر خود از دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند. در بخش دانش‌آموزی نیز، تصاویر خلاقانه آنها از دوچرخه‌سواری، به دبیرخانه ارسال شده است.
صلواتی گفت: با پایان زمان ثبت‌نام و ارسال آثار نخستین مسابقه ملی عکس «در راه مدرسه» که تا 20 آذر امسال ادامه داشت، بیش از 800 اثر از 189 نفر به دبیرخانه مسابقه رسید.
وی درباره استقبال مردم جای جای ایران زمین از این مسابقه ادامه داد: این آثار از سراسر ایران و استان‌های اصفهان، فارس، مازندران، تهران، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، یزد، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، قم، خراسان رضوی، خوزستان و همدان و در واقع از نزدیک به 40 شهر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این آثار پس از آن توسط داوران برگزیده دبیرخانه مورد داوری قرار می‌گیرند و قرار است که از بین آنها 20 اثر برگزیده انتخاب شود.
به گفته وی، با انتخاب دبیرخانه مسابقه ملی عکس “در راه مدرسه” سه نفر از عکاسان مطرح ایران به عنوان داوران این مسابقه ملی انتخاب شدند. در این بخش، ساتیار امامی، احسان رأفتی و امیر حسینی، انتخاب تصاویر برگزیده را بر عهده دارند.
صلواتی افزود: قرار است به 20 نفر از برترین‌های این مسابقه 10 دستگاه دوچرخه برقی و 10 دستگاه دوچرخه شهری اهدا شود؛ همچنین برترین آثار در نمایشگاه ویژه مسابقه به نمایش در می‌آیند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.