سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:35 - جمعه 18 بهمن 1392

خطیب نماز جمعه شهر ورزنه:

مدیران در عمل نگرش ویژه به شرق را نشان دهند

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های این هفته گفت: بی شک سبدکالا می بایست به همه مردم شرق اصفهان خاصه بخش ما تعلق بگیرد چون اینجا بسیاری از مردم بصورت بحرانی مشکلات معیشتی دارند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق ورزنه: حجت ‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا صادق زاده در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه ضمن دعوت به تقوای الهی و ایمان راسخ به خداوند متعال با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام در ارتباط به رذیله دروغ  اظهار داشت: امام حسن عسکری علیه السلام می فرمایند همه پلیدی ها و زشتی ها در خانه ای جمع است و کلید آن دروغ است که در این خصوص آیه شریفه 28از سوره مبارکه غافر هم بر این مسئله تاکید و دلالت دارد. همچنین درآیه ای دیگر خداوند کلمه ویل را بکاربرده است که وای بر احوال آنان که دروغ گویانند.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه پس از دعوت مردم به تقوی الهی، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و یوم الله 22بهمن افزود: دهه فجر یاد آور ایثار و مبارزه ی مردم در برابر ظلم و ستم رژیم 2500 ساله ستمشاهی است که دست نشانده قدرت های استکباری همچون آمریکا بود. یوم الله 22 بهمن که جشن ملی برای پیروزی دربرابردشمنان این نظام است با حضور گسترده در راهپیمایی های سراسر کشور میثاقی دوباره با امام راحل، شهداء و همچنین بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری خواهیم داشت.

وی درادامه گفت: هشتم ربیع الثانی ولادت امام حسن عسکری علیه السلام را داریم که باید در ایام ولادت و شهادت  ائمه بیشتر به زندگی آن بزرگواران توجه نموده و رفتار اجتماعی و سیاسی و اخلاقی این بزرگواران را الگوی زندگی خود قراردهیم.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به وفات حضرت معصومه سلام الله علیها در10ربیع االثانی بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ازبرکاتی است که شامل حال مردم ایران اسلامی گردیده است.

امام جمعه ورزنه در بخش دیگری ازخطبه ها به مشکلات منطقه ای اشاره نمود و در اولین بحث اظهار داشت: امام جمعه در کنار مردم جهت بیان مطالبات به حق آنان به دور از هر گونه قانون گریزی ایستاده است و این نیست که من بتوانم کاری بکنم من فقط صدای رسای مردم را به گوش مسئولین و پیگیرآن مطالبات تا جایی که مسئولین همکاری کنند هستم و از مدیران می خواهم که فقط در لفظ نگرش ویژه به شرق را عنوان نکنند درعمل هم این حرفها را نشان دهند و همه بارها به دوش مسئولین بخش و فرماندار و استاندار تحمیل نکنند چرا که عمده کارها و گره ها را آنان می توانند باز کنند و یا به وزارتخانه های خود انعکاس دهند.

صادق زاده در پایان  به نحوه ی توزیع سبد کالا اشاره و گفت: که بی شک این سبد می بایست به همه مردم شرق اصفهان خاصه بخش ماتعلق بگیرد چون اینجا بسیاری از مردم بصورت بحرانی مشکلات معیشتی دارند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.