اصفهان شرق

مسابقات فرهنگی ورزشی در دانشگاه هرند برگزار شد / تصاویر

کدخبر: 120430
1395/09/21 در ساعت 07:04

به گزارش اصفهان شرق، بعد از كودتاى 28 مرداد 1332، رژيم وابسته پهلوى كه توانسته بود با كمك اربابان امريكايى بر اريكه قدرت باز گردد، درصدد برآمد تا پايه هاى حكومت خود را تثبيت كند، اما غافل از اينكه مقاومت مردم بطور كامل از بين نرفته و ايران در اولين فرصت خشم و انزجار خويش را نشان خواهد داد.

حادثه 16 آذر 1332، به عنوان يك روز (مقاومت تاريخى) در تاريخ دانشگاه تهران ثبت شد. از آن پس، همه ساله به رغم كوشش رژيم و ساواك، دانشجويان دانشگاه تهران و ديگر دانشگاههاى سراسر ايران مراسم و تظاهراتى به ياد شهيدان آن روز برپا مى كردند.
در همین راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند در این روز با برنامه های فرهنگی و ورزشی و ایجاد فضایی با نشاط در سایه لطف حکومت جمهوری اسلامی برگزار گردید و در این روز دانشجویان در فضای ایجاد شده روز دانشجو را پاس داشتند.
در پایان این برنامه هادر این مرکز در مراسمی دکتر مالکی ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک این روز به دانشجویان اعلام کرد به لطف خدا و درفضایی آرام اینک جوانان ما مشغول تحصیل می باشند تا آینده این مرز و بوم را بتوانند به درستی بسازند.
وی دانشگاه جامع علمی کاربردی را دانشگاهی  کار آفرین خواند و گفت:  وجود مراکز آموزشی در کشور باعث رونق بیشتر فضای کار در آینده خواهد شد.
از برنامه های جذاب این روز در مرکز هرند می توان به مسابقات طناب کشی ویژه برادران، مسابقات دارت ویژه خواهران مسابقات فرهنگی و همچنین حضور ریاست محترم مرکز در کلیه کلاس های درس و اهدا شاخه گل به دانشجویان اشاره کرد.
انتهای پیام/