اصفهان شرق

دانشگاهیان در تجدید میثاق با خانواده ی شهدا هرند

کدخبر: 12038
1392/11/17 در ساعت 22:49

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند، مهندس علیرضا بابایی رئیس دانشگاه علمی کاربردی به همراه دکتر خسروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند، مهندس اسحاقیان رئیس دانشگاه پیام نور و تعدادی از معاونین و کارکنان مراکز آموزش عالی با حضور در منازل شهیدان علی ناظمی، مرتضی رضایی و عبدالله رجایی  با خانواده این شهدا دیدار و از نزدیک با مشکلات این خانواده ها آشنا شدند.

در این دیدارها پدران بزرگوار این شهدا از خاطرات عزیزان و سفرکردگان خود مطالبی را عنوان نمودند و وصیت نامه این عزیزان را بازگو کردند.

مهندس اسحاقیان حضور پدران شهدا را در جامعه انگیزه ای برای مردم دانست و اشاره داشت: جامعه نیازمند تجارب شما پدران می باشد و بی شک تجارب شما می تواند برای پیشرفت این نظام مفید و موثر واقع شود.

مهندس بابایی نیز به این نکته اشاره نمود که برکت خون شهدا در جامعه امروزی سند راهبردی برای ما به ویژه جامعه دانشگاهی است و با توجه به سخنان زیبا و شکیب این شهدا در وصیت نامه های خود جوان امروزی می بایست از این سخنان الگو برداری نموده و در خدمت انقلاب ایران و نظام اسلامی و ولایت فقیه باشد.

دکتر خسروی ضمن تشکر از پدران شهید که با اهدا نمودن دسته گلهای خود به انقلاب توانستند از حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع نمایند گوش کردن رهنمودها و تجارب  پدران شهدا را برای خود و مردم امری واقعی والزامی  دانست و از خود گذشتگی این عزیزان را یادگاری از ایثار و رشادت در این انقلاب و نظام  خواند.