سرویس: تولیدی 12:30 - یکشنبه 21 آذر 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

با اقدام دیپلماتیک باید تزویر آمریکا در نقض برجام را به دنیا نشان داد

فولادگر گفت: ما نقض کننده و شروع کننده برجام نمی شویم و اگر آنها اقدام به پاره کردن برجام کردند، ما آن را آتش می زنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به هشدار چندباره رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با آمریکا، گفت: امروز شاهد نقض عهد و پیمان توسط آمریکایی ها در رابطه با برجام بودیم ولیکن افرادی که خوشبینانه به آمریکا می نگرند و به نحوی همسو با آن هستند، تحریم جدید را نقض برجام قلمداد نمی کنند.

حمیدرضا فولادگر با بیان اینکه ایران می تواند طبق قانون، اقدام متقابل در برابر این بدعهدی انجام دهد، اظهار کرد: فعال سازی فعالیت های هسته ای، تولید نسل جدید سانتریفیوژها و فعال کردن فردو از جمله اقدام متقابل در این خصوص است که به تصمیم مسئولان امر در این رابطه بستگی دارد.

وی افزود: اثبات نقض برجام توسط آمریکا در سطح بین‌المللی و جهانی نیازمند اقدام حقوقی و دیپلماتیک مسئولان کشور است زیرا کشورهای حاضر در 1+5 اعلام کردند که ایران تعهدات خود در برجام را عملی کرده و قطعا اقدام آمریکا در تحریم ایران، نقض برجام است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه برای شروع کار حقوقی باید از ظرفیت برجام استفاده کرد، متذکر شد: باید کمیسیون مشترک در این خصوص تشکیل شده و یک کار حقوقی در سطح دنیا انجام داد زیرا برجام از نظر آمریکا نقض شده نیست.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون برجام، تاکید کرد: ما نقض کننده و شروع کننده برجام نمی شویم و اگر آنها اقدام به پاره کردن برجام کردند، ما آن را آتش می زنیم.

فولادگر خاطرنشان کرد: با اقدام دیپلماتیک باید تزویر آمریکا در نقض برجام را به دنیا نشان داد و در این راستا عکس العمل ما در اجرا با هماهنگی مسئولان در سطح عالی ملت باشد.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.