سرویس: دین و اندیشه 17:05 - یکشنبه 21 آذر 1395

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مطرح کرد

۸۰ هزار اصفهانی در مدت پنج سال در طرح تربیت حافظان قرآن شرکت کرده اند/ کمبود موقوفه در اصفهان برای امور قرآنی

حجت‌الاسلام‌ صادقی با اشاره به کم بودن موقوفات برای امور قرآنی در اصفهان، درخواست کرد: خیران و واقفان نیک‌اندیش با ایجاد وقف‌های جدید در این حوزه اوقاف و امور خیریه را در اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم و محجوریت زدایی از قرآن یاری نمایند.

به گزارش اصفهان شرق، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تأکید بر اینکه مردم اصفهان در امور خیریه همیشه پیشرو بوده‌اند، اظهار کرد: وقف‌هایی که در طول زمان در اصفهان ثبت‌شده است مؤید این موضوع است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا صادقی با اشاره به اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در اصفهان، گفت: 80 هزار نفر در مدت پنج سال در این خصوص توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان آموزش‌دیده‌اند.

وی بابیان اینکه عملکرد ما در اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در این مدت خوب بوده است با ابراز تأسف، اظهار کرد: کمبود اعتبار دلیلی شده تا نتوانیم حق آموزش مربیان قرآن کریم در این طرح را به‌صورت کامل پرداخت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به کم بودن موقوفه‌های امور قرآنی در اصفهان، درخواست کرد: خیران و واقفان نیک‌اندیش با ایجاد وقف‌های جدید در این حوزه ما را در اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم و محجوریت زدایی از قرآن یاری نمایند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.