سرویس: اجتماعی 11:43 - شنبه 20 آذر 1395

جانشین انتظامی استان:

پلیس اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اجرای طرح زمستانه گفت: کارکنان پلیس این استان شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران جاده‌ای می‌باشند.

به گزارش اصفهان شرق، جانشین انتظامی استان اصفهان از آمادگی پلیس اصفهان گفت: با توجه به قرارگیری استان اصفهان در مرکز کشور به‌عنوان معبر و محل عبور چندین استان دیگر نیز هست که نتیجه آن تردد زیاد وسائل نقلیه در جاده‌های استان است.

سرهنگ حسین حسین زاده با اشاره به اجرای طرح زمستانه گفت: مأموران پلیس اصفهان شبانه‌روز در خدمت مسافران جاده‌ای می‌باشند تا ان‌شاءالله شاهد کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای در زمستان امسال باشیم.

وی ادامه داد: درصورتی‌که رانندگان نکات هشداری را رعایت کنند و با پلیس همکاری داشته باشند حوادث جاده‌ای کاهش می‌یابد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه اگر حادثه‌ای برای رانندگان اتفاق افتاد می‌توانند از طریق تماس با اورژانس و پلیس تقاضای کمک کنند، گفت: همه رانندگان باید آمادگی لازم برای مقابله با حوادث جاده‌ای غیرمترقبه را داشته باشند و سطح کار آیی و مهارت خود را افزایش دهند.

جانشین انتظامی استان اصفهان از کلیه رانندگان و مسافرانی که قصد مسافرت و تردد در زمستان رادارند خواست: علاوه بر رعایت نکات هشداری، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، لاستیک یخ‌شکن و …مجهز کنند و اگر حادثه‌ای پیش آمد یا شاهد وقوع اتفاق ناگواری بودید خونسردی خود را حفظ کنند و از طریق شماره تلفن‌های 115 و 110 با اورژانس و پلیس تماس بگیرند.

انتهای پیام/دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.