سرویس: سیاسی 08:00 - شنبه 20 آذر 1395

امام‌جمعه موقت اصفهان:

آمریکا دشمن همیشگی ایران است/مقام معظم رهبری بارها درباره عهدشکنی آمریکا تذکر داده بودند

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها درباره نقض و عهدشکنی آمریکا تذکر داده بودند، گفت: با تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها برای همگان ثابت شد که آمریکا دشمن همیشگی ما است.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها درباره نقض و عهدشکنی آمریکا تذکر داده بودند، اظهار داشت: با این‌حال، ایشان با وجود تذکرات مختلف خود، از تیم مذاکره‌کننده حمایت 100 درصدی کردند.

وی افزود: در مدتی که برجام شکل گرفت، کارشناسان و نخبگان مختلف سیاسی در شهرهای مختلف کشور نظرات مختلف درباره خوب یا بد بودن مذاکرات مطرح کردند، ازاین‌رو فضای دوقطبی در کشور ایجاد شد که به لطف خداوند با تمدید تحریم‌های 10 ساله توسط آمریکا این فضا در کشور برهم خورد و برای همگان ثابت شد که آمریکا دشمن همیشگی ما است.

امام‌جمعه موقت اصفهان به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره و تصریح کرد: در قرآن آمده که دشمنان دست از شما بر نمی‌دارند مگر آنکه مثل خودشان بشوید و در واقع آن‌ها دست‌نشانده و مستعمره می‌خواهند و هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و این مسئله در برجام و ادامه تحریم‌ها بر همگان ثابت شد.

وی بیان کرد: مسئولان کشور باید با آن چند کشوری که بر سر میز مذاکره نشستند از آن‌ها اصل ماجرا را جویا شوند و آن را در رسانه‌ها مطرح کنند تا این حرکت آمریکا برای همگان آشکار شود. مسئولان و مردم ما به آن بصیرت رسیدند و دیدند که به لبخندهای آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

مهدوی به پیروزی قوای اسلام و آزادسازی حلب اشاره و خاطرنشان کرد: به لطف الهی حلب در چند قدمی آزادی قرار گرفته است و به‌لطف الهی سفره جنگ در سوریه با مجاهدت‌های قوای اسلام به‌زودی برچیده خواهد شد.

وی با اشاره به روایات متعدد دینی و آیات قرآنی درباره حرام‌بودن استفاده از پول بیت‌المال افزود: چه طور یک مسئول 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرد درحالی‌که رئیس‌جمهور کشور کمتر از زیردست خود حقوق می‌گیرد؟

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.