اصفهان شرق

مشکلات کشور ماحصل رفتار ضد انقلابی برخی مسؤولان است/ مدیران با زندگی اشرافی و حقوق نجومی نمی‌توانند خادم مردم باشند

کدخبر: 120104
1395/09/18 در ساعت 08:00

به گزارش اصفهان شرق، داوود گودرزی در کنگره شهدای دانشجوی گلپایگان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به‌ یاد ماندنی‌ترین دوران انقلاب بود و برای انقلاب و نظام برکات فراوانی به همراه داشته است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: یادواره شهدا برکت، موهبت و مدد الهی برای نظام و انقلاب به همراه دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: با وجود مشکلات به وجود آمده از سوی دشمنان علیه کشور و ملت در 37 سال گذشته شده، به دعای مراجع تقلید و برکت شهدا به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌ایم.

گودرزی با اشاره به اینکه اگر امروز دشمن در فکر جنگ با ایران نیست از برکات دفاع مقدس است، گفت: امروز قدرت نرم جمهوری اسلامی سبب شده که دشمنان در نجات از جنگ با سوریه طلب کمک کرده‌اند.

وی انقلابی ماندن را وصیت شهدا و از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری انقلاب متعلق به همه احزاب و گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم است.

گودرزی تصریح کرد: دشمن شناسی، اعتقاد به اصل نظام، رعایت تقوای دینی و سیاسی، تحقق بخشیدن به استقلال نظام و در راستای نظام گام برداشتن معیار و شاخصه یک انقلابی است و برخی نباید با انحصار طلبی در انقلابی بودن و جنجال آفرینی مردم را از نظام مأیوس کنند که در قیامت شرمنده شهدا خواهند شد.

وی گفت: دشمنان با تجهیزات لجستیکی مدرن در منطقه خاورمیانه قدرت نمایی می‌کنند، اما تقوای الهی مهم‌ترین ابزار قدرت الهی و نیروی محرکه است که از ابزار قدرت ایران اسلامی بوده و با همین تقوای الهی بر دشمنان پیروز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با دست‌ خالی در مقابل دشمنان از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی ایران اسلامی دفاع کردند.

گودرزی با اشاره به اینکه برخی در فکر ضربه زدن به استقلال و آرمان‌های نظام هستند، اذعان داشت: کاهش رشد علمی، متزلزل کردن بنیان خانواده، انحرافات فکری و بدل‌سازی دین ترفندهای استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ضروری است که تهدیدات دشمن در فضای مجازی به فرصت تبدیل شود، گفت: بحث فرهنگ جامعه از موضوعات مهم کشور است و در این عرصه اگر مردم ورود نکنند فرهنگ کشور درست نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه بازخوانی انقلاب و حساس بودن در مسأله فرهنگی از وظایف جوانان انقلابی و دانشجویان بسیجی است، افزود: مسؤولی که زندگی اشرافی دارد و حقوق نجومی از بیت‌المال دریافت می‌کند، نمی‌تواند خادم مردم باشد؛ این اشخاص آلام مستضعفان را نمی‌فهمند و نه کاری برای مردم پیش می‌برند و نه می‌توانند مسؤولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده‌دار شوند.

گودرزی با بیان اینکه وقایع اتفاقیه انقلاب نیاز به بازخوانی و گفتمان سازی دارد، عنوان کرد: آمریکا و استکبار جهانی دیگر ابرقدرت 30 سال گذشته نیستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: جنبش دانشجویی پرچم‌دار حرکت انقلاب است و نباید از فضای مجازی خط گیری کند.

گودرزی در ادامه اضافه کرد: ضربه زدن به ظرفیت‌های داخلی کشور، خسته و ناامید نشان دادن جوانان، دشمنی پنهان استکبار جهانی است، اما برخی به دنبال بزک کردن دشمن در کشور هستند.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی است، گفت: مشکلات کشور ربطی به تحریم‌ها ندارد بلکه مشکلات مردم ماحصل رفتار ضد انقلابی برخی مسؤولان است که خود را نوکر مردم نمی‌دانند و از بیت‌المال برای خود استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تأکید داشت: دانشجو باید فرهنگ و گفتمان سازی در جامعه، بحث مطالبه گری از مسؤولان و اقدام مستقیم را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

گودرزی با بیان اینکه بسیج دانشجویی حزب و گروه سیاسی نیست و برای کمک به فرهنگ جامعه باید وارد میدان عمل شود، تصریح کرد: دانشجو باید وارد میدان شود و در تمام زمینه‌ها بتواند موضع‌گیری و اظهار نظر کند، بنابراین موضوع مطالبه‌گری دانشجویان از مسؤولان باید به خوبی دنبال و پیگیری شود و از این موضوع خسته نشوند، همچنین لازم است که دانشجویان مطالبه به حق جامعه را تا حصول نتیجه آن پیگیری کنند.

انتهای پیام/فارس