سرویس: دولت 12:40 - چهارشنبه 17 آذر 1395

دانشجویان بسیجی دانشگاه های اصفهان خطاب به رییس جمهور؛

مسئولیت تفکرات دولتتان را بپذیرید و برجام نافرجام را به رهبر انقلاب نسبت ندهید/ نگران آینده انقلاب هستیم

جناب آقای روحانی! آنچه که از ابتدای مذاکرات هسته‌ای تا به حال از طرف مقابل دیده‌ایم، سندی محکم است مبنی بر این که جرثومه فساد و کشورهای ظلم پیشه هم پیمان آن مطلقا محلی برای اتکا نبوده و اندک دلبستگی‌ای به حمایت آنان باطل است

به گزارش اصفهان شرق، بسیج دانشجویی 20 دانشگاه استان اصفهان در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور کشورمان از وی خواستند برای یکبار هم که شده با صدایی رسا مرگ بر آمریکا را فریاد بزند و به توانمندی های داخلی توجه داشته باشد.

در ابتدای این نامه آمده است: نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کیْ و تا کجا ما را تحمل می‏کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند.
به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزشهای معنوی و الهی‏مان نمی‏شناسند. به گفته قرآن کریم، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی‏دارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند.”( صحیفه امام، ج‏21، ص: 90)

متن نامه دانشجویان بسیجی دانشگاه های اصفهان به این شرح است.

جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
ملت شریف ایران آنطور که شما و جناح‌های مختلف سیاسی شاهد آن بودید، با حضور پر شکوه در صحنه خطیر انتخابات سال 92 مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیده و با اعتماد به شما و برنامه‌هایتان، با صبری انقلابی و مثال زدنی در انتظار تحقق شعارهای پر رنگ و لعابی همچون گشایش‌های اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی در 100 روز به همراه حفظ دستاوردهای ملی بوده‌اند.
استقرار شما در راس قدرت اجرایی کشور آغازی بر فرآیند پر مخاطره مذاکره و به بیانی تعامل با قدرت‌های جهانی بود؛ جدای از منشا فکری این نگاه و درست و غلط بودن آن، تلاش‌ها و زحمات دستگاه دیپلماسی کشور منجر به تهیه سند تعهدآوری شد که امروز آن را با نام برجام می شناسیم اما گویا این تعهد برای ایران است و طرف‌های مقابل الزامی به اجرای تعهدات خود ندارند.
*به انتقادهایمان القاب سخیف نسبت می‌دهند، اما چه کنیم که نگران آینده انقلابیم!
جناب آقای روحانی
از آنجا که ما دانشجویان انقلابی، شما را در جایگاه برادری برای جنبش دانشجویی انقلابی می‌بینیم بر خود واجب می دانیم از رویه جنابعالی و همکارانتان در برخورد با منتقدان این آورده دستگاه دیپلماسی کشور از جمله دانشجویان نقاد و منصف، گلایه خود را اعلام داریم چرا که از همان ابتدای کوبیدن بر طبل توخالی مذاکره با غرب، هر گاه انتقادی از سینه دلسوزی برخواست با القاب و عناوینی سخیف و نازیبا روبرو گشتیم که در شان و جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران نبود؛ اما چه کنیم که انقلابی هستیم و نگران آینده انقلاب و ایران عزیز.
به هر روی، پس از آنکه برجام به شکلی غیر منطقی توسط دولت پذیرفته و نظام را متحمل اجرای تعهداتی کرد و پس از آنکه به شکلی غیر مرسوم در مجلس شورای اسلامی رسمیت یافت، بار دیگر شاهد اثبات بد عهدی و درستی عدم اعتماد به غرب علی الخصوص اتم استکبار یعنی آمریکا هستیم که از مصادیق بارز آن همانطور که شما از باب آشنایی با قوانین بین الملل بهتر میدانید اقدام اخیر سنای آمریکا در تمدید تحریم‌های ISA بود.
*جرثومه فساد و هم پیمانان آن مطلقا محلی برای اتکا نیستند
جناب آقای روحانی! آنچه که از ابتدای مذاکرات هسته‌ای تا به حال از طرف مقابل دیده‌ایم، سندی محکم است مبنی بر این که جرثومه فساد و کشورهای ظلم پیشه هم پیمان آن مطلقا محلی برای اتکا نبوده و اندک دلبستگی‌ای به حمایت آنان باطل است چرا که ظرفیت‌ها و توان داخلی همانطور که در کلام رهبری نیز مشهود است تنها راه رفع معضلات و مشکلات موجود در کشور است.
با آنکه خوب می‌دانید و می‌دانیم که تاثر دلسوزان و صاحبان انقلاب یعنی مردم شریف ایران از اقدامات برگشت ناپذیر دولت در صنعت هسته‌ای پا بر جا خواهد بود لیکن حوادث پسابرجام را درسی دیگر برای ملت بزرگ ایران دانسته و آن را به عنوان سندی محکم در مسیر اثبات خیانتکاری دشمنان این مرز و بوم در حافظه ثبت می‌نماییم.
*وظیفه امروز، یکپارچگی برای کاهش صدمات ناشی از اعتماد بیجا به غرب است
آنچه که امروز اهمیتی وافر دارد عقده گشایی جناحی و تسویه حساب‌های سیاسی نیست بلکه اتحاد و یکپارچگی جناح‌ها و گروه‌های مختلف برای کاهش صدمات ناشی از اعتماد بیجا به طرف‌های غربی است.
دانشجویان انقلابی رسالت خود می‌دانند که از حضرتعالی و دستگاه دیپلماسی کشور بخواهد برای احقاق حقوق حقه مردم اقدامات متقابل و متناسبی انجام دهید تا دشمن عرصه سیاست خارجی را خالی از فرزندان انقلابی این مرز و بوم نبیند. جدای از آنکه ISA در نهایت تمدید شود یا نه، حساسیت شما نسبت به اقدامات آمریکای جهان خوار و همچنین منزوی نشدن جنابعالی در مقابل جو سازی‌های داخلی عده‌ای مغرض و توطئه چینی وطن فروشان خارج نشین ، نیاز امروز ما در عرصه سیاست خارجی است.
*به نظرتان بعد از سه سال وقت آن نرسیده جلوی مردم بایستید و رسا فریاد بزنید «مرگ بر آمریکا»؟
جنابعالی در چند روز گذشته اظهاراتی را داشته‌اید، ابتدا در مجلس شورای اسلامی تمدید تحریم‌ها را نقض صریح برجام دانستید، اما بسنده کردن به همین جمله کافی است؟ به نظر شما بعد از تلف کردن سه سال از زمان جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره، وقت آن نرسیده که جلوی مردم ایستاده و شفاف، صریح و رسا فریاد برآورید «مرگ بر آمریکا» و نگاه به داخل کشور و استفاده از ظرفیت نیروی جوان و آماده به کار را برای حل مشکلات کشورمان در اولویت شخص خویش و دولتتان قرار دهید؟
*چرا مسئولیت تفکرات دولتتان را نمی پذیرید و برجام نافرجام را به رهبر انقلاب نسبت می دهید؟
جناب روحانی! روز گذشته نیز در جمع دانشجویان دانشگاه تهران بیان کردید که در مسأله برجام قدمی برنداشتید مگر اینکه با مقام معظم رهبری مشورت کردید! جدای از اینکه این حرف شما مخالف با صحبت‌های صریح رهبر انقلاب هست، سؤال اساسی اینجاست چرا مسؤولیت اقدامات و تفکرات غلط دولتتان را نمی‌پذیرید و قصد دارید برجام نافرجام را به رهبر انقلاب نسبت دهید؛ چرا آن زمان که مقام معظم رهبری می‌فرمودند به مذاکرات خوش‌بین نیستند شما برجام را آفتاب تابان و معجزه قرن می‌دانستید و اکنون که نتیجه عکس شده می‌گویید با مشورت رهبری انجام دادیم؟
ضمن ارزوی عاقبت به خیری برای تمامی مردم ایران و مسؤولان، لازم است بدانید مردم ایران با تمام وجود خود پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود. ان شالله تاریخ برای همگی ما درس عبرت باشد.

1- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
2- بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان
3- بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان
4- بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان
5- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان
6- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان
7- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان
8- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
9- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
10- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
11- بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان
12- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان
13- بسیج دانشجویی دانشگاه مهاجر
14- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد
15- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خمینی شهر
16- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر
17- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دولت آباد
18- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دولت آباد
19- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآن دولت آباد
20- بسیج دانشجویی دانشگاه سپهر دولت آباد

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.