سرویس: اخبار شهرستان 00:41 - چهارشنبه 17 آذر 1395

در اقدامی شایسته انجام شد؛

کمک های مردمی براآن شمالی به جبهه مقاومت و کودکان حلب و سوریه

فعال فرهنگی براآن شمالی گفت: بازگو کردن رشادت های رزمندگان اسلام در سوریه و دفاع از حریم اهل بیت، عامل اصلی در رونق گرفتن حضور بانوان در فعالیت های گروهی پشت جبهه شد.

فعال فرهنگی براآن شمالی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به پشتیبانی زنان در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه گفت: قطعا امکان حضور زنان در صحنه های نبرد فراهم نیست ولی عزم جدی بانوان ایرانی در دفاع از اسلام از دوران دفاع مقدس تا به امروز باعث شده که روحیه کمک رسانی به رزمندگان را در خود پرورش دهند و آن را به کار گیرند.

طوبی یوسفی با توجه به فعالیت بسیجی وار بانوان براآن شمالی در عرصه کمک رسانی به جبهه مقاومت و مردم سوریه اظهار کرد: بانوان متدین براآن شمالی از توابع شرق اصفهان و همچنین اصفهانی در ابتدا با جمع آور کمک های بشر دوستانه مردم به دنبال ایجاد فضای همدلی بین مسلمانان برآمدند و طی این برنامه، البسته و مواد غذایی را به منظور ارسال به مردم و کودکان مظلوم سوری گرفتار در چنگال داعش، در فراخوانی جمع آوری کرده تا هر چه زودتر به دست مردم برسانند.

وی افزود: بانوان براآن شمالی به صورت داوطلبانه اقدام به بسته بندی خوراک و پوشاک جمع آوری شده کردند و در این خصوص همه مردم با توجه به توانایی خود، نهایت همکاری را انجام داده اند.

فعال فرهنگی شرق اصفهان با بیان اینکه مردم با بصیرت تمام، اقدام به مشارکت در این امور خیر و نیکو را داشته اند، اذعان کرد: بازگو کردن رشادت های رزمندگان اسلام در سوریه و دفاع از حریم اهل بیت و همچنین بینش بالای مردم شهید داده شرق اصفهان در انجام کمک های مردمی به جبهه، عامل اصلی در رونق گرفتن حضور بانوان در فعالیت های گروهی کمک رسانی پشت جبهه شد.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی به اندازه توان خود، دوست دارد در کمک به جبهه مقاومت سهیم باشد و بخشی از توانایی خود را وقف خدمت رسانی به مسلمانان بی سرپناه در جهان کند، در این رابطه مسلما بسیج به عنوان بازوی قوی در می تواند وارد شده و حتی بخشی از ظرفیت کلاس های فرهنگی- معرفتی هفتگی خود به منظور بسته بندی کمک های ارسالی از سوی مردم اختصاص دهد.

براآن شمالی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است.

انتهای پیام/ ش

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.