سرویس: اجتماعی » علمی 10:35 - چهارشنبه 17 آذر 1395

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان:

دومین کارآفرینی هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: دومین رویداد کارآفرینی هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات از امروز به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، رویداد کارآفرینی هم نت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات با مشارکت بنیاد نخبگان استان اصفهان و توسط مخابرات استان اصفهان برگزار شد.

وی اعلام کرد: این دومین رویداد کارآفرینی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و هفتمین رویداد هم نت طی دو سال گذشته است.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان اعلام کرد: ایده اصلی شرکت کنندگان در این رویداد در زمینه چالش هایی چون مدیریت دانش در فن آوری، کاهش هزینه های انرژی، تعمیرات و نگهداری، ارتقای امنیت برنامه های کاربردی تحت وب،  سیستم عاملهای متن باز (open source) در شرکت‌های بزرگ، اپلیکیشن ها و وب سایت‌ها باشد، شانس بیشتری برای ورود به هم نت خواهد بود.

وی افزود: شرکت کنندگان در چهار روز کار تیمی، یک چالش واقعی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict) را تجربه کرده و در صورت پیدا شدن راه حل ها، کسب و کارهای جدیدی در آینده با حضور آنها و سرمایه گذاری شرکت مخابرات استان اصفهان و دیگر حامیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل می گیرد.

حق جوی جوانمرد همچنین اضافه کرد: شرکت کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از حرفه ای های صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد.

وی در این باره گفت: سال گذشته نخستین رویداد هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات در اصفهان برگزار شد که چهار تیم کارآفرین با حمایت شرکت مخابرات و مرکز شتابدهنده مشاهیر به نتایج امید بخشی دست یافتند و تاکنون دو محصول دانش بنیان به بازار معرفی کرده اند.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان افزود: در این رویداد اگر ایده در زمینه چالش هایی چون مدیریت دانش در فناوری، کاهش هزینه های انرژی، تعمیرات و نگهداری، ارتقای امنیت برنامه های کاربردی تحت وب، سیستم عامل های متن باز (open source) در شرکت های بزرگ، برنامه های کاربردی و وب سایت ها باشد، شانس بیشتری برای ورود به هم نت خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تیم های برگزیده دومین رویداد هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات از جایزه ها و اعتبارهایی مانند دریافت اعتبار راه اندازی کسب و کار به همراه پشتیبانی مالی و اجرایی از ایده، استقرار در مرکز شتابدهی مشاهیر به مدت شش ماه و بهره مندی از توانمندی های فنی و ارتباطی شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان و دیگر جوایز نقدی برخوردار می شوند.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.