سرویس: سیاسی 08:00 - سه شنبه 16 آذر 1395

بسیج دانشجویی استان اصفهان در بیانیه خود تاکید کرد

رسالت جنبش دانشجویی حراست از آرمان های انقلاب در برابر عداوت هاست/ دانشجویان تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی از پای نخواهند نشست

جریان دانشجویی باید در این مقطع زمانی با در پیش گرفتن مشی آرمان خواهی و عدالت طلبی و دفاع از مظلوم و تبیین افق های پیش رو، انقلاب اسلامی مردم ایران و دستاوردهایش را از گزند انحراف و کج اندیشی و عداوت بدخواهان مصون بدارد.

به گزارش اصفهان شرق، بسیج دانشجویی دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی استان اصفهان به مناسبت 16آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

روز های بزرگ را مردان بزرگ بوجود می آورند و چه روزی بالاتر از روزی که مزین است به نام شهیدان مکتب سرخ حسینی؛ سه یار دبستانی؛ مجاهدان مقابله با  نظام سلطه؛ مهدی شریعت رضوی؛ احمد قند چی؛ مصطفی بزرگ نیا.

اینگونه است که روز های بزرگ را هیچ گاه نمی توان از یاد برد چرا که مردان بزرگی خالق آن بوده اند و وارثان بزرگی ادامه دهنده راهشان هستند.

16آذر 1332آغازی است برای یک حرکت و شکل گیری یک جنبش نخبگانی علیه نظامی مستبد و ستمگر که به پشتوانه اربابانش و در رأس آنها امریکای جنایتکار، خون مظلومان را به پای ظالمان زمان می ریزد تا چند صباحی دیگر فرصت نوکری بیشتر بیابد.

16آذر 1332مبدأ تحولات و رویکرد نوین جریان دانشجویی است…

جریان دانشجویی که با الهام از آموز ه های مکتب راستین اسلام ناب محمدی (ص) توانسته است با نقش آفرینی و تأثیر گزاری در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و جهادی گره های بیشماری را از مشکلات و چالش های پیش روی جامعه باز نماید.

این نقش آفرینی ها به حق خواست و انتظار جامعه را از این قشر فرهیخته و پیشرو دو چندان نموده است و باید که جریان  دانشجویی با حضور مستمر و مداوم و موثر، مطالبه گر آرمان های مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی باشند.

جریان دانشجویی باید در این مقطع زمانی با در پیش گرفتن مشی آرمان خواهی و عدالت طلبی و دفاع از مظلوم و تبیین افق های پیش رو و آگاه سازی و موضع گیری به موقع؛ انقلاب اسلامی مردم ایران و دستاوردهایش را از گزند انحراف و کج اندیشی و عداوت بدخواهان مصون بدارد.

دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان راه مکتب سرخ حسینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) عهد و پیمان می بندیم تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی از پای نخواهیم نشست و نخواهیم گذاشت حرکت رو به رشد تولید علم و فن آوری در کشور لحظه ای متوقف گردد و با جد و جهد خود در عرصه های مختلف علمی؛ فرهنگی؛ سیاسی  در جهت تقویت ساخت درونی نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.