سرویس: اجتماعی 17:31 - دوشنبه 15 آذر 1395

عصر امروز انجام شد؛

عطرافشانی آستان مطهر امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه/ تصاویر

مراسم غبار روبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین(ع) شهر ورزنه با مسئولان بخش بن رود و شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، ضریح مطهر امامزاده امامزاده میرزین العابدین(ع) با حضور مسئولان بخش بن رود و شهر ورزنه با گلاب شستشو داده شد.

مراسم غبار روبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه با حضورحجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر و مسئولین، در فضایی معنوی برگزار شد.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه بخش بن رود در این آیین معنوی گفت: مبلغ چهار میلیون صد و پنجاه هزار تومان از نذورات و هدایای مردمی در غبار روبی و عطر افشانی این امامزاده جمع آوری و به حساب امامزاده نزد سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه واریز شد.

حسین اکبر افزود: امامزاده ها به عنوان قطب فرهنگی و مذهبی هر منطقه محسوب می شوند و همواره در کانون توجه اراتمندان به اهل بیت قرار داشته است.

وی تصریح کرد: بازسازی صحن آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین(ع) در شهر ورزنه مدت هاست به همت اوقاف و امور خیریه شهر ورزنه در مسیر توسعه و بازسازی قرار گرفته است تا بتوان این اماکن متبرکه را برای جذب گردشگران و ایجاد روحیه نشاط معنوی در مردم آماده کرد.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه بخش بن رود از تمام خیرین، همشهریان و مسئولین تقاضا کرد اداره اوقاف را در این پروژه یاری کنند و نذورات و مساعدت های خود را به حساب آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه در سامانه جامع بقاع متبرکه واریز نمایند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.