سرویس: اجتماعی 16:43 - یکشنبه 14 آذر 1395

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان:

آمبولانس‌های جدید در پایگاه ‌های فوریت‌ های پزشکی شرق اصفهان توزیع شد

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: پنج دستگاه آمبولانس جدید بنز اسپرینتر 314، بین پایگاه ‌های فوریت‌ های پزشکی شرق اصفهان توزیع شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت ‌های پزشکی استان اصفهان، دکتر غفور راستین افزود: این آمبولانس‌ ها، با توجه به نیازسنجی انجام شده، روز یکشنبه 14 آذر امسال به پایگاه‌ های زیار، محمدآباد، حسن آباد، ورزنه و سیان در شرق اصفهان تحویل شد.

وی تصریح کرد: 15 دستگاه آمبولانس جدید بنز اسپرینتر 315 نیز چند روز آینده در پایگاه های فوریت های پزشکی توزیع خواهد شد.

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه آمبولانس‌ های قدیمی، هنگام تحویل آمبولانس‌ های جدید، از پایگاه ‌ها تحویل گرفته می‌ شود تا به دلیل فرسودگی از ناوگان امداد رسانی بهداشت و درمان استان خارج شوند، گفت: آمبولانس‌ های بنز اسپرینتر 314 جدید نسبت به مدل ‌های قدیمی از امکانات بهتری برخوردارند که برانکارد برقی با امکان ارائه وضعیت‌ های مختلف به بیمار و سیستم بادی زیر برانکارد، نوردهی بالا و ظاهر مناسب کابین عقب از جمله تفاوت‌های موجود است.

سوم آبان امسال، در مراسمی 50 دستگاه آمبولانس پیشرفته از نوع ‘ بنز اسپرینتر 315 ‘ وارد ناوگان آمبولانس های پایگاه های اورژانس استان اصفهان شد.

این تعداد آمبولانس با اعتبار 220 میلیارد ریال و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و تقویت اورژانس و فوریت های پیش بیمارستانی استان خریداری شده است.
این آمبولانس ها به پیشرفته ترین امکانات دنیا و قابلیت های ویژه برای حمل بیماران تصادفی، قلبی ریوی و سایر بیماران مجهز است.

این آمبولانس ها برای توزیع در 127 پایگاه اورژانس شهرستان های استان اصفهان خریداری شده است که 20 دستگاه آن در اختیار اورژانس شهرستان اصفهان قرار گرفت.

به کانال تلگرامی اصفهان شرق بپیوندید

@esfahaneshargh

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.