سرویس: دسته‌بندی نشده 15:10 - جمعه 12 آذر 1395

امام جمعه قهجاورستان:

رئیس جمهور پاسخ آمریکا را در نقض برجام، قاطع و انقلابی دهد/ در حادثه تصادف قطار مشهد بی تدبیری شد

حجت الاسلام قاسمی با انتقاد از بد عهدی آمریکا، تمدید تحریم ها از سوی کنگره آمریکا را مصداق نقض برجام دانست و از رئیس جمهور خواست با اقدامی قاطع و انقلابی پاسخ آمریکا را بدهد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه قهجاورستان در نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه تصادف قطار مشهد یاد آور شد: این دولت شعار تدبیر را برای خود انتخاب کرده ولی در این زمینه بی تدبیری شد و تعدادی از زائران امام رضا(ع) در این حادثه سوختند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه مساله اول کشور اقتصاد است افزود: مساله اول کشور لغو سخنرانی فلان شخص یا لغو کنسرت نیست بلکه مساله اول اقتصاد است و زمانی که اقتصاد درست شود مردم در رفاه قرار می گیرند.

خطیب جمعه قهجاورستان با تاکید بر بدعهدی آمریکایی ها خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب چندین مرتبه بر دروغ گویی و بد عهدی آمریکا تاکید کردند و این موضوع با تمدید تحریم های ده ساله توسط کنگره به همگان ثابت گردید.

حجت الاسلام قاسمی افزود: تمدید تحریم های قبلی مانند وضع تحریم جدید است و این موضوع به صراحت نقض برجام است و لازم است رئیس جمهور در این خصوص اقدامی قاطع و انقلابی انجام دهد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری برجام را به صورت مشروط تایید کردند و در بند دوم شروط نه گانه آمده که وضع هرگونه تحریم در هر سطح به هر بهانه ای از جمله بهانه های واهی و تکراری تروریسم و حقوق بشر از طرف هر کدام از کشورهای طرف مذاکره نقض برجام است لذا تمدید تحریم های ده ساله نقض برجام است.

امام جمعه قهجاورستان با تاکید بر اینکه آمریکا نمی تواند از حسن نیت ما سو استفاده کند بیان داشت: قرآن به ما یاد داده که اگر دشمنی بد عهدی کرد با مشت محکم به صورت او بزنید و امید است که مسئولان ما با روحیه انقلابی آمریکا را بر سر جایش بنشانند که دیگر با ملت ایران اینچنین رفتار نکند.

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان به موضوع حقوق های نجومی اشاره و بیان کرد: مردم منتظرند کسانی که به بیت المال تعرض کرده اند به دادگاه معرفی شوند تا با آنها با قاطعیت برخورد شود.

وی افزود: در این زمینه باید گزارش شفافی به مردم داده شود چرا که در چنین شرایط رکود و بیکاری دست درازی به بیت المال مردم عزیز را آزرده خاطر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.