سرویس: اخبار شهرستان 15:31 - جمعه 12 آذر 1395

امام جمعه شهر ورزنه:

درخواست مردم از نمایندگان مجلس، مطالبه گری جدی در خصوص حقوق های نجومی است

حجت الاسلام شامحمدی گفت: درخواست مردم از مسئولان و نمایندگان مجلس مطالبه گری جدی است و باید از نمایندگان اصفهان خواست که در خصوص بررسی حقوق های نجومی در مجلس تلاش کنند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرازی از زیارت امام زمان(عج) گفت: در زیارت امام زمان(عج) شهادت می دهیم که به واسطه ولایت ایشان اعمال قبول می شود پس این مسئله دلالت بر ان دارد که ولایت امام زمان(عج) و ائمه معصومین سبب پذیرش اعمال شده و هر کس ولایت نداشته باشد اعمالش رد می شود.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با توجه به اهداف دشمن در کمرنگ کردن ولایتمداری مردم، اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام  و شیاطین برای کم رنگ کردن ولایت تلاش زیادی می کند و وظیفه ما این است که فرزندانمان را باحب علی(ع) و فرزندانش تربیت کنیم.

وی با اشاره به 18 آذر به عنوان روز دانشجو، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دانشجوی خوب دانشجویی است که درس بخواند، مطالعه عمیق و دقیق و همچنین تهذیب نفس داشته باشد و بر این اساس باید دانشجویان به منظور موفقیت بیشتر این مسائل را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

امام جمعه شهر ورزنه با اشاره به ارزش وقف در جامعه بیان کرد: وقف از مسائل بسیار خوب و جاریه است که باید به آن توجه ویژه شود و در مسائل درمان، علم، آموزش و برای حفظ محیط زیست که امروزه نیاز جامعه است وقف کنیم.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهی نیروی دریایی اشاره و گفت: در این دیدار یکی از مواردی که ایشان تاکید داشتند مسئله حقوق های نجومی بود که سربه مهر مسکوت مانده است و دولت هیچ اقدامی برای آن صورت نداد به فرموده معظم له خدمات زیادی در کشور صورت گرفته است ولی یک فساد باعث می شود که این خدمات دیده نشود.

حجت الاسلام شامحمدی تصریح کرد: گلایه ما از مجلس این است که چرا وارد عمل نمی شود، چگونه برای لغو سخنرانی یک نماینده و یا برای حکم جلب نماینده ای دیگر که شاکی خصوصی دارد و در کشور جنجال به پا می کند بیانه صادر می کنید ولی برای حقوق از دست رفته مردم که توسط بعضی از مسئولان ضایع شده است اقدام نکردید.

وی ادامه داد: شما سوگند خوردید که از منافع نظام و مردم دفاع کنید و درخواست مردم از مسئولان و نمایندگان مجلس مطالبه گری جدی است و باید از نمایندگان اصفهان خواست که در خصوص حقوق های نجومی در مجلس تلاش کنند.

حجت الاسلام شا محمدی به تحریم های جدید گنگره و مجلس سنای آمریکا اشاره و افزود: تحریم های علیه ایران را به مدت 10سال تمدید کردن که این نقض برجام است و دولت هیچگونه اقدامی انجام نداده است و در این خصوص باید دولت و دستگاه دیپلماسی برخورد جدی کنند.

امام جمعه ورزنه با اشاره به روز معلولین خاطرنشان کرد: باید به معلولین توجه ویژه ای بشود و دولت در راستای استخدام این عزیزان و ایجاد شغل برای آنها تلاش کند.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.