اصفهان شرق

ویژه برنامه‌های 16 آذر 95 در دانشگاه‌های استان اصفهان+جزئیات

کدخبر: 119556
1395/09/12 در ساعت 17:10

به گزارش اصفهان شرق، با توجه به در پیش بودن 16 آذرماه تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان برای گرامیداشت این روز برنامه‌های مختلفی را با حضور مهمانان ویژه برگزار خواهند کرد.

عزت‌الله ضرغامی، عبدالله گنجی، محمدحسن قدیری ابیانه و مصطفی معین تا این لحظه مهمانان قطعی شده مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌های استان اصفهان هستند.

بر اساس برنامه اعلام شده عزت‌الله ضرغامی ساعت 14:30 روز دوشنبه در برنامه آزادی بیان از گفتار تا عمل مهمان دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان خواهد بود.

وی همچنین بعد از نماز مغرب و عشا در همایش انقلابیون جوان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در مرکز تربیت معلم شهید باهنر حضور و به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان روز یکشنبه میزبان عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در برنامه (رسالت دانشجو در قبال فسادهای اقتصادی) خواهد بود.

گفتنی است ت اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان نیز هفته گذشته به صورت رسمی از نوبخت سخنگوی دولت برای حضور در مراسم روز دانشجو این دانشگاه دعوت کرده‌اند که هنوز پاسخی به دعوت آن‌ها داده نشده است.

محمدحسن قدیری ابیانه نیز روز دوشنبه مهمان دانشجویان دانشگاه امین فولادشهر در شهرستان لنجان خواهد بود.

در برنامه دیگری مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات نیز به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، روز دوشنبه 15 آذرماه به این دانشگاه می‌رود.

طبق اعلام مسؤولان تشکل‌های مختلف دانشجویی برخی از فعالان و چهره‌های سیاسی نیز برای شرکت در برنامه‌های 16 آذر به اصفهان دعوت‌شده‌اند که هنوز حضور آن‌ها قطعی نشده است و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/فارس