سرویس: سیاسی 09:25 - پنجشنبه 11 آذر 1395

وزیر دادگستری در کاشان:

غربی‌ها در صورت عدم پایبندی به تعهدات خود منتظر پاسخ ایران باشند/ضربه داعش به اسلام بیشتر از صهیونیست است

وزیر دادگستری گفت: غربی‌ها باید به تعهدات خود در برجام عمل کنند و در صورت عدم پایبندی به تعهدات خود، منتظر پاسخ جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش اصفهان شرق، مصطفی پورمحمدی در مسجد محمدی کاشان اظهار کرد: در مورد برجام غربی‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند و در صورت زیر پا گذاشتن تعهدات خود، منتظر پاسخ جمهوری اسلامی باشند.

وی افزود: خداوند وعده داده است از مؤمنان دفاع می‌کند؛ این عزت و سربلندی ایران اسلامی از برکت خون شهداست، در حال حاضر که همه دشمنان در مقابل ما جمع شده‌اند، همچنان ما در اوج عزت هستیم.

وزیر دادگستری با اشاره به کشتارهای وسیع در منطقه گفت: همه این اقدامات برای نابودی ایران است، برای جلوگیری از گسترش انقلاب و قدرت ایران اسلامی، دشمنان ما از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همیشه مستکبرین با روش‌های مختلفی چون دستمال مخملی، دست چدنی، جنگ و تهدید و غیره، سعی در جلوگیری از انتشار حرف حق داشتند؛ اما امروز به برکت ائمه اطهار، ولایت‌فقیه در کشور ما جلوه‌نمایی می‌کند.

پورمحمدی با تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) اذعان داشت: هر کس کلام اهل‌بیت را تبلیغ کند شامل دعای اهل‌بیت می‌شود و هر کس زیبایی این کلام را متوجه شود به سمت آن گرایش پیدا می‌کند.

وی زیبایی کلام اهل‌بیت را فارغ از زیبایی ظاهری دانست و اضافه کرد: مردم تشنه معنویت و کلام اهل‌بیت هستند، زیبایی کلام این معصومین به گونه‌ای است که نیازی به فریب و زرق‌ و برق ندارد؛ کلام معصومین ابهامات موجود در جامعه را برطرف کرده و به سؤال همه پاسخ می‌دهد.

وزیر دادگستری عنوان کرد: جامعه بدون رهبر و پیشوا نمی‌تواند راه درست را پیدا کند و به یک رهبر ولایی نیازمند است، مأمون با مشاهده انتشار این فرهنگ توسط امام رضا(ع) و فعالیت‌های این حضرت، ایشان را محدود کردند.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) تصریح کرد: بنا بر قول امام رضا(ع) دین انسان با سه عمل دین‌شناسی، برنامه‌ریزی کردن در زندگی و مقاومت در برابر مشکلات کامل می‌شود.

پورمحمدی ادامه داد: نخستین ویژگی که امام رضا (ع) به آن تأکید داشتند دین‌شناسی است، در جامعه امروز اگر شناخت خوبی از دین نداشته باشیم، دچار مشکل می‌شویم؛ همان‌طور که می‌بینیم امروزه ضربه داعش به اسلام بیشتر از ضربه صهیونیست است، چرا که آنان دین را به جنگ دین فرستاده‌اند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.