سرویس: اخبار شهرستان 11:25 - چهارشنبه 10 آذر 1395

همزمان با شهادت امام رضا(ع)؛

شرق اصفهان در روز شهادت امام هشتم شیعیان گریست/ تصاویر

صبح امروز مراسم عزاداری هیئات مذهبی شهرها و روستاهای شرق اصفهان به رسم هر ساله با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با شهادت امام رضا(ع) شهر اژیه غرق در ماتم و عزا بود. هیئات های مذهبی شهر از ابتدای صبح در قالب دسته جات در مراسم عزاداری شرکت کردند.

حضور جوانان شهر اژیه در کنار پیرغلامان حال و هوای خاصی به شهر داد تا اعلام کنیم سینه زن اهل بیت و گوش به فرمان ائمه اطهار هستیم.

قرائت زیارت جامعه کبیره و همچینن پهن شدن سفره کرامت امام رضا(ع) از جمله برنامه هایی بود که با حضور هیئا های مذهبی اجرا شد.

شهر اژیه امروز، حال و هوای دیگر داشت و عزاداران جامانده از مشهد الرضا، دل های خود را به سوی صحن و سرای امام هشتم روانه کردند.

کبوتر دل های عاشقان و عزاداران امسال نیز با حضور باشکوه در عزاداری اعلام کرد که هر جا باشیم قلوبمان مشهدالرضاست.

عزاداری مردم شهر ورزنه

به همت هیئت عزادران حسینیه عسکریه وحسینیه حضرت ابوالفضل به مناسبت شهادت آقا علی ابن موسی الرضا بیش از 10هزار غذای گرم بین عزاداران ومردم شهید پرور شهر ورزنه توزیع گردید.

ظهر امروز بازگشت تعدادی از زائران کاروان پیاده انصارالحسین از کربلای معلی مورد استقبال مسئولان شهر ورزنه قرار گرفتند ودرمنزل برادر عزیزمان آقای حسن شهباز حضور یافتند وبعد از اقامه نماز از آنها پذیرای به صرف ناهار انجام شد.

مردم ولایتمدار شهر حسن آباد در سالروز شهادت امام هشتم شیعیان با برپایی دستجات سینه زنی و زنجیر زنی و حرکت در خیابانهای آزادی و امام حسین(ع) به عزاداری پرداختند.

 

شاهتور در عزای امام هشتم

عکس از غلامرضا قدرتی شاهتوری

دستجرد در مراسم عزداری شهادت امام رضا(ع)

عکس از محمد آقابابایی

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.