سرویس: جهادومقاومت 08:00 - سه شنبه 09 آذر 1395

معاون فرهنگی هوافضای سپاه پاسداران:

جبهه دفاع از اسلام مرز نمی‌شناسد/«تفرقه» ابزار استکبار برای تضعیف مسلمانان است

معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره حضور جوانان کشورهای مختلف اسلامی در جبهه مقابله با تکفیری‌ها گفت: جبهه دفاع از اسلام مرز نمی‌شناسد و جهاد در راه خدا منحصر در محدوده جغرافیایی خاصی نیست.

به گزارش اصفهان شرق، حسین یزدی در نخستین یادواره فرمانده یگان موشکی تیپ فاطمیون، شهید سید مصطفی حسینی و 31 شهید از شهدای مدافع حرم منطقه کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: باید در وهله نخست هدف حضور شهدای مدافع حرم را در جبهه مقابله با تکفیری‌ها را تبیین کنیم تا به عمق این حرکت ارزشمند آنان پی ببریم.

وی، اسلام، نبوت و  قرآن را نقطه مشترک تمام مسلمانان دانست و افزود: بر این اساس هر آنکه خود را پیرو این دین مبین می‌داند باید تابع دستورات و آموزه‌های آن باشد و این تبعیت شامل تکالیف فردی و اجتماعی می‌شود.

معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران، با بیان اینکه تکالیف اجتماعی تنها در صورت وجود حکومت اسلامی امکان ظهور در مقام عمل را می‌یابند عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) بر همین مبنا حکومت اسلامی را تشکیل داد و امام راحل نیز به تبعیت از همین نگرش در طی 57 سال استقرار حاکمیت دینی را دنبال کرد.

وی، جهاد در راه خدا را یکی از وظایف اجتماعی مسلمانان دانست و گفت: حضور جوانان مسلمان و مجاهد کشورهای اسلامی و شهادت مدافعان حرم در سوریه، عراق و سایر مناطق در راستای عمل به همین وظیفه اجتماعی است.

یزدی، «تفرقه» را یکی از ابزار استکبار برای تضعیف مسلمانان قلمداد و بیان کرد: داعش و گروه‌های تکفیری در مسیر همین توطئه طراحی و سازمان‌دهی شده‌اند تا مسلمانان به جای جهاد با دشمنان حقیقی خود به درگیری با یکدیگر مشغول شده و نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات آنان در این روند صرف شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌ عبدالخالق موسوی در این مراسم، به تبیین آرمان‌های بلند شهدای مدافع حرم و همچنین تشریح عقاید باطل تکفیری‌ها در قبال مکتب آل الله پرداخت.

در این یادواره علاوه بر اقشار مختلف مردم برخی از مسؤولان منطقه نظیر مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل حضور داشتند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.