سرویس: سیاسی » بین الملل 17:05 - دوشنبه 08 آذر 1395

تحولات سوریه

بخش شمالی شرق حلب توسط رزمندگان مقاومت پاکسازی شد/ نقشه

نیروهای سوری با کمک نیروهای مقاومت طی چند ساعت اخیر موفق شدند بخش وسیعی از شرق شهر بزرگ حلب را پاکسازی کنند.

به گزارش اصفهان شرق، نیروهای سوری با کمک رزمندگان مقاومت از روز گذشته عملیات وسیعی را از چند محور در شرق شهر حلب علیه تروریست ها آغاز کردند.

نیروهای سوری و مقاومت فلسطینی «فدائیان قدس» از محور شمالی عملیاتی وسیعی را از جنوب ارتفاع «سیفان» آغاز کردند و موفق شدند بعد از چند ساعت درگیری شدید با تروریست ها محله «بعبدین» و میدان «بعبدین» و محله «الانذارات» را بطور کامل ازاد کنند.

همزمان از محور غربی منطقه، نیروهای مردمی کرد مستقر در محله «شیخ مقصود» با کمک نیروهای سوری حملات غافلگیرکننده ای را علیه تروریست ها در محله های «بستان الباشا، الهلک و عین التل» آغاز کردند و نیمه شب گذشته موفق شدند این محله ها را بطور کامل آزاد کنند.

در محور غربی منطقه نیز، نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند بعد از تثبیت مواضع خود در محله «هنانو و مساکن هنانو» به پیشروی خود به سمت محله های غربی و جنوبی «هنانو» ادامه دهند و محله های «الصاخور، الحیدریه، جبل بدرو و الارض الحمراء» را بطور کامل آزاد کنند.

ده ها تن از اهالی محله های آزاد شده که توسط تروریست ها به گروگان گرفته شده بودند به سمت مواضع نیروهای سوری و مقاومت پناه بردند.

تروریست های مستقر در شرق شهر حلب برای جلوگیری از پیشروی نیروهای سوری و مقاومت اجازه خروج اهالی را از منطقه نمی دهند.

بر این اساس، نیروهای جبهه مقاومت طی 24 ساعت اخیر موفق شدند حدود 50 درصد از مناطق تحت اشغال تروریست ها در بخش شرقی شهر حلب را آزاد کنند و ده ها تروریست را به هلاکت برسانند.

 

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.