اصفهان شرق

محرومیت 8 جلسه‌ای عابدین توسط کمیته انضباطی باشگاه گیتی‌پسند/ هر رای مازاد بر محرومیت یک جلسه‌ای جاوید شیطنت است

کدخبر: 119077
1395/09/07 در ساعت 12:45

به گزارش اصفهان شرق، محمدحسین عراقی زاده قائم‌مقام باشگاه در مورد اتفاقات بازی گیتی پسند با حفاری گفت: بر اساس ماده 76 اساسنامه فدراسیون فوتبال هماهنگی و برگزاری مسابقات به عهده فدراسیون فوتبال و در استان‌ها به عهده هیأت فوتبال استان است.

وی افزود: ما در همین رابطه حدود 20 روز پیش نامه‌ای به هیأت فوتبال ارسال کردیم مبنی بر حضور بیشتر تعداد مأموران انتظامی، چون بر این باور بودیم که سه هزار تماشاگر را نمی‌توان با 5 الی 10 نیرو کنترل کرد دوستان ما هم در هیأت فوتبال از طریق نیروی انتظامی پیگیر شدند و متأسفانه ترتیب اثری داده نشد.

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند در این رابطه گفت: حرکت بازیکن ذخیره ما کاملاً غیرحرفه‌ای بود و از طرف باشگاه این حرکت محکوم شد؛ در همین رابطه کمیته انضباطی باشگاه گیتی پسند علی عابدین را به 8 جلسه محرومیت و 40 درصد جریمه و کسر از قرارداد محکوم کرد.

عراقی‌زاده تصریح کرد: همچنین احمد شمس مسؤول اجرایی تیم به 2 جلسه محرومیت از همراهی با تیم و چهار میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

وی افزود: مهدی جاوید هیچ حرکت غیرورزشی انجام نداد و فقط خوشحالی خود را به سمت تماشاچیان برد و با هر رأی که خارج از اخراج یک جلسه‌ای روبرو شود شیطنت کسانی است که می‌خواهند گیتی پسند نتیجه نگیرد.

انتهای پیام/فارس