اصفهان شرق

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ۲۰ شهرستان استان اصفهان برپا می‌شود

کدخبر: 119019
1395/09/06 در ساعت 13:50

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسین انوری با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در اصفهان اظهار داشت: این همایش امروز در اردوگاه فرهنگی، تفریحی شهدای درچه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم 5 نفر از نخبگان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، تجربیات خود را به حاضران ارائه می‌دهند و دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج استان اصفهان به سخنرانی می‌پردازد، همچنین 120 نفر از نخبگان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان در این مراسم تجلیل می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان بیان کرد: از هر یک از شهرستان‌های استان اصفهان 5 نفر از اجراکنندگان بهترین طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان اصفهان تقدیر می‌شوند که این افراد از نظر کیفیت محصول تولیدی، میزان ایجاد اشتغال و میزان تولید در رشته‌ها و عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی ارزیابی و انتخاب شده‌اند.

وی گفت: 3 نفر از تولیدکنندگان خوب از خمینی‌شهر در رشته حوله بافی، از گلپایگان در بخش تولید لبنیات و از کاشان در عرصه تولید عرقیجات و گلابگیری در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان تهران به نمایندگی از استان اصفهان شرکت می‌کنند.

انوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در 20 شهرستان تصریح کرد: در هر یک از شهرستان‌ها، بر روی رشته‌ها و عرصه خاصی تأکید شده تا هر یک از شهرستان‌ها، قطبی برای تولید یک محصول باشند.

وی گفت: اعزام 15 نفر از مدیران گروه‌های جهادی استان اصفهان برای دیدار با مقام معظم رهبری و مشارکت 382 نفر از بسیجیان در قالب 191 اکیپ در اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور روستایی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم