سرویس: سیاسی 09:53 - شنبه 06 آذر 1395

فرمانده سپاه اصفهان در همایش بزرگ یاوران انقلاب شهر بهارستان؛

از تهدید و تحریم به سمت فرصت های سازنده پیش رفته ایم/ ناکامی در اقتصاد به سبب بی توجهی به آرمان های امام راحل

سردار سلیمانی در جمع ایثارگران و بسیجیان شهر بهارستان گفت: آن چیزی که می تواند ما را از بحران اقتصادی عبور دهد، توسل و تکیه بر ارزش های اسلام ناب و انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش اصفهان شرق، همایش بزرگ یاوران انقلاب با حضور ایثارگران و بسیجیان شهر بهارستان، به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در مسجد حضرت فاطمه (س) این شهر برگزار شد.

این همایش که  به همت قرارگاه فرهنگی صاحب الزمان (عج) برگزار شده بود، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امریکا ۳۲۰ میلیون نفر جمعیت دارد که مذهب ۳۰۰ میلیون نفر آنها مسیحی و بیش از ۱۵ میلیون نفر مسلمان و کمتر از پنج میلیون یهودی است، اما جالب است که بدانید نمایندگان مجلس سنا و کنگره اکثرا یهودی هستند، همچنین تمام صاحبان شرکت های نفتی، خبرگزاری های بزرگ، روزنامه های پر تیراژ، ابر مرکز اینترنتی دنیا، بانک ها و کارخانجات تولید سلاح و… در دست یهودیان و امثال رابرت مرداک است.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی افزود: همان پنج میلیون نفر یهودی دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی آنجا و جهت دهی های سیاسی، نظامی و فرهنگی کل امریکا را در دست دارند.

وی در ادامه به انتخابات اخیر امریکا و روی کار آمدن رییس جمهور جدید و خط مشی های او اشاره کرد و گفت: در مقابل چنین دولتی، جمهوری اسلامی ایران توانسته است نزدیک به نیم قرن نه تنها مقاومت کند بلکه تمام برنامه های امریکایی ها را در منطقه غرب آسیا با شکست مواجه کند و تهدیدهای آنان را تبدیل به فرصت های سازنده و تولید قدرت برای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی کند. این عظمتی است که ملت ایران با فداکاری و مقاومت و ایستادگی توانسته به دست آورد و این مساله ساده ای نیست.

سردار سلیمانی با اشاره به عرصه های ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در برابر محاصره های اقتصادی و شبیخون های فرهنگی و تحریم ها و تهدیدها و حضور دشمن در کشورهای همسایه ایران اذعان کرد: ما در برابر آنان نه تنها کوتاه نیامدیم بلکه هر روز توانمندتر از گذشته پیش رفتیم؛ علت اینکه امروز دشمن علیه ملت ایران جنگ اقتصادی و فرهنگی راه اندازی کرده این است که مردم ایران در ارائه مکتب سیاسی و مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی موفق بوده اند.

وی افزود: همچنین در ارائه مکتب دفاعی و امنیتی موفق بوده ایم، به طوری که کشورهای همسایه و چه در لبنان و فلسطین و… هرجا از این مکتب کشورمان تأثی جسته اند، دستاورد و پیروزی برایشان آفریده و از زیر سلطه بیگانگان رهایی یافته اند.

فرمانده سپاه اصفهان تصریح کرد: آنها دیدند نمی توانند با جنگ نظامی و سیاسی و دینی مردم ما را تهدید و آنها را به تبعیت وادارکنند، لذا جنگ اقتصادی را برنامه ریزی کردند و به بهانه برداشتن تحریم های اقتصادی ایران و برجام خواستند ما را به زانو در آورند و نفت و گاز و ذخایر ارزشمندمان را در اختیار بگیرند و مردم ما برده ای شوند در چرخه تولید آنها.

به گفته وی، در واقع آنها نمی خواهند ما با تکیه بر توان داخلی و نیروهای جوان و تحصیل کرده و خلاق و با استعدادمان و استفاده از منایع بی نظیرمان از این تنگنای اقتصادی عبور کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) بیانات اخیر مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: اینکه رهبر انقلاب فرمودند «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این راهبرد و نام گذاری به همین علت است؛ یعنی تعیین یک راهبرد برای همگان در مرحله جدیدی که پیش رو داریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما امروز با فسادهای اقتصادی و مالی، بیکاری، اختلافات آشکار طبقاتی و… مواجه هستیم به این خاطر است که ما در عرصه اقتصاد به آرمان های امام (ره) توجه نکردیم، از تدابیر و رهنمودهای رهبری فاصله گرفتیم و با احیای مدل توسعه غربی که محرومین را زیر چرخه تولید و توسعه لِه می کند و از بین می برد و با فرهنگ کشور ما همخوانی ندارد پیش رفته ایم و نتایج آن بر همگان آشکار است.

وی تاکید کرد: اینجاست که مردم با روحیه ی بسیجی مثل زمان دفاع مقدس باید خودشان داوطلبانه به صحنه بیایند و اداره امور را به دست گیرند.

سردار غلامرضا سلیمانی در پایان گفت: ما در طول سه سال گذشته در استان ۲۰ هزار شغل در پروژه های اقتصاد مقامتی ایجاد کرده ایم که این با سرمایه های اندک مردمی است؛ ولی با تقویت های مالی این پروژه ها می توانست ۱۰ برابر این ظرفیت در استان شغل ایجاد کند و به طور کلی آن چیزی که می تواند ما را از بحران اقتصادی عبور دهد، توسل و تکیه بر ارزش های اسلام ناب و انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

انتهای پیام/ ندای اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.