سرویس: اجتماعی 11:44 - جمعه 05 آذر 1395

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان اصفهان:

نیمی از 23 هزار شهید استان اصفهان را شهدای بسیجی تشکیل می‌دهند/دفاع مقدس آینه‌ای تمام‌نما از رشادت بسیجیان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: نیمی از 23 هزار شهید استان اصفهان را شهدای بسیجی تشکیل می‌دهند که از این تعداد 2 هزار و 500 تن از آنان دارای همسر و فرزند بوده‌اند

به گزارش اصفهان شرق، سید علی قریشی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهارکرد: سازمان بسیج مستضعفین در سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی افزود: هفته بسیج یادآور خاطرات ایثارگری‌ها و فداکاری‌های خیل عظیمی از شهدای بسیجی است؛ بسیج رابطه مستقیم با هویت، جایگاه و آبروی ملت متدین ما دارد و دفاع مقدس آینه‌ای تمام‌نما از رشادت بسیجیانی است که لشکر مخلص خدا بوده و خالصانه به میعادگاه عشاق قدم گذاردند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: نیمی از 23 هزار شهید استان اصفهان را شهدای بسیجی تشکیل می‌دهند که از این تعداد 2 هزار و 500 تن از آنان دارای همسر و فرزند بوده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در هفته بسیج تصریح کرد: برگزاری دعای پرفیض کمیل و ندبه در گلزارهای شهدای سراسر استان اصفهان به یاد شهدای بسیجی از جمله این برنامه‌هاست.

قریشی عنوان داشت: به مناسبت هفته بسیج، مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام نیز عصر روز پنجشنبه 4 آذرماه در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفان همایش بزرگ مدافعان حرم روز جمعه 5 آذرماه از ساعت 10 صبح در میدان شهرداری شهرستان لنجان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.