سرویس: ورزشی 12:45 - جمعه 05 آذر 1395

سپاهان 1- فولاد خوزستان 1

تنها یک امتیاز حاصل افتتاحیه لیگ برتری سپاهان در سرمای شدید نقش جهان

دیدار تیم‌ های سپاهان و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم در یک روز سرد امتیازات را تقسیم کرده باشند.

به گزارش اصفهان شرق، دیدار تیم‌ های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در هفته یازدهم رقابت‌ های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.

در این دیدار تیم فوتبال سپاهان با ترکیب مهدی امینی، موسی کولیبالی، علی احمدی، شجاع خیلی‌ زاده، احسان حاج‌ صفی، رسول نویدکیا، طالب ریکانی، میلاد سرلک، پدرو هنریکه، جلال علی محمدی و فرید کریمی بهزادی با سرمربیگری عبدالله ویسی به میدان رفتند. آرمین سهرابیان هم تنها غایب سپاهان است که به خاطر محرومیت در این بازی حضور نداشت.

از طرف دیگر نعیم سعداوی سرمربی فولاد هم تیمش را با وحید طالب لو، ایوب والی، عبدالله کرمی، سروش سعیدی، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده، محمود مطلق زاده، ساسان انصاری و اسماعیل شریفات به بازی آورده بود.

اولین بازی لیگ برتری سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پس از بازگشایی مجدد آن در شرایطی برگزار شد که سرمای شدید هوا در اصفهان ویژه ترین اتفاق این بازی بود و باعث شده بود استقبال چندان زیادی از بازی نشود.

بازی از همان دقایق ابتدایی با برتری نسبی فولادی‌ ها آغاز شد و تیم میهمان با انگیزه بیشتری نسبت به سپاهان به سمت دروازه حریف هجوم آورد ولی بعد از گذشت چند دقیقه بازیکنان سپاهان به جریان بازی برگشتند.

ساسان انصاری بازیکن گلزن این روزهای فولاد با ضربه‌ ای در دقیقه ۱۸ تیمش را در مقابل سپاهان جلو انداخت.

پس از این اتفاق یک ضربه کرنر و ضربه سر کولیبالی که خود پنالتی فولاد را مرتکب شده بود به گل رسید تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم هم مانند نیمه نخست در اختیار سپاهان بود اما از لحاظ خلق موقعیت گل دو تیم شرایط یکسانی را داشتند. سپاهان با مالکیت بیشتر و فولاد روی ضد حملات و ضربات شروع مجدد ایجاد موقعیت می‌ کردند.

در نهایت با وجود اعلام چهار دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم هم اتفاق خاصی نیفتاد و افتتاحیه لیگ برتری سپاهان در نقش جهان حاصلی به جز یک امتیاز برای این تیم به همراه نداشت.

انتهای پیام/ میدان نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.