سرویس: اجتماعی » علمی 01:36 - پنجشنبه 17 بهمن 1392

تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری سال92 در کوهپایه

مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سال 92 در سالن هنرستان شهید اژه ای کوهپایه با هماهنگی شورای آموزش و پرورش کوهپایه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق به همت شورای آموزش و پرورش کوهپایه مراسمی با عنوان تجلیل از برترین های کنکور 92 در شهر کوهپایه و شهر تودشک برگزار شد.

در این مراسم 115 نفر از قبول شدگان کنکور حضور داشتند.  دانش آموزی از روستای زفره با کسب رتبه ی 37 کنکور سراسری دانشجوی شاخص این مراسم بود.

تودشکی بخشدار بخش کوهپایه با مهم خواندن این مراسم در بین جوانان اظهار کرد: با برگزاری این چنین مراسم هایی جایگاه دانش آموزان به خوبی دیده می شود و ویژگی خود باوری در دانش آموزان به وجود می آید.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات معلمین منطقه در بالا بردن سطح غنای فکری دانش آموزان بیان کرد: غنای فرهنگی منطقه و زکاوت بالای دانش آموزان غیر قابل انکار است و خانواده ها باید بدانند که جایگاه تحصیل فرزندا نشان در مسیر علم و تحصیل بالا و مثبت است.

جباری رییس اداره آموزش و پرورش کوهپایه با توجه به نیاز به تشویق در تمامی رده ها ی سنی و در هر زمان اظهار داشت: انسان ها همیشه نیاز به تشویق دارند و این عمل مثبت از ابتدای زندگی تا بزرگسالی می بایست وجود داشته باشد به طوری که خداوند هم برای عمل انسان ها تشویق هایی را قرار داده است.

وی تحریک بلوغ فکری را عاملی در راستای تشویق دانش آموزان دانست و افزود: با تشویق دانش آموزان و جوانان انرژی نهفته در وجود آنان به بالفعل تبدیل می شود و موجب انگیزه و پیشرفت در فکر و اندیشه آنان دارد زیرا می دانند که توجه جامعه به آنان وجود دارد و عاملی در جهت فعالیت بیشتر آنان محسوب می شود.

لازم به ذکر است مراسمی در این راستا در شهر تودشک راس ساعت 11 برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.