سرویس: تولیدی » خبر پوششی 01:19 - پنجشنبه 17 بهمن 1392

افتتاح سالن فرهنگی صالحین روستای کفران بخش بن رود

سالن فرهنگی، ورزشی صالحین روستای کفران بخش بن رود با حضور مسئولین بخش بن رود به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر سالن فرهنگی، ورزشی صالحین روستای کفران بخش بن رود با حضور سرهنگ براتی فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع)، صادقی بخشدار بن رود، مسئولین محلی ، فرمانده حوزه 6امام جعفرصادق(ع)،اعضای شوراهای بخش و مردم شهید پرور روستای کفران افتتاح شد.

ساختمان سالن  فرهنگی، ورزشی  صالحین روستای کفران بخش بن رود به مساحت 500مترمربع بااعتباری بالغ بر180 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

درابتدا حجت الاسلام شریفی امام جمعه موقت ورزنه وعضو شورای روستای کفران ضمن خیرمقدم به مسئولین در رابطه ایام الله دهه فجر و نقش انقلاب صحبتهایی را بیان نمود.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) اظهار داشت: عزت، استقلال  واقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است و بیان ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و اگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان و انقلاب اسلامی ایفا کند.

جناب سرهنگ براتی گفت: بازشناسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردها، پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی، تبیین نقش انقلاب در بیداری اسلامی و تحولات منطقه و استکبار ستیزی به عنوان محور روشنگری از محورهای برنامه های ایام ا… دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی می باشد.

براتی درادامه بیان کرد: به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی توانست توطئه های گوناگون دشمنان را در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و  اجتماعی خنثی کند و در عرصه علم و دانش امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی است.

سرهنگ براتی به اهداف اجرایی سالن های صالحین در منطقه ی شرق اصفهان اشاره و احداث سوله ها را با توجه به وسعت و جمیعت منطقه در حجم بالایی خواند و اظهار داشت: با پشتکار و همت مسئولین سپاه استان اصفهان و به دلیل اهمیت کار در منطقه ی شرق به دلیل فراغت جوانان و لوزم ساخت سوله های صالحین، تعداد 25 سالن اعم از سالن های 9 دی و صالحین به مناطق شرق اصفهان اختصاص داده شد.

وی در ادامه افزود: عموم مردم می توانند از این مجموعه استفاده مطلوب داشته باشند و در کل می توان گفت که استفاده عمومی از این مکان ها و لحاظ اجرایی این سالن ها در قالب کار فرهنگی محسوب می شود .  تعامل با ارگان ها و ادارات در سرویس دهی و برگزاری برنامه هایی که جنبه ی عمومی داشته باشد مطلوب می باشد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.