سرویس: دینی 17:07 - چهارشنبه 03 آذر 1395

امام جمعه موقت اصفهان:

مشکل کشور مقابله با ویژه خواری‌ها و توطئه‌ دشمن است نه لغو یک سخنرانی/ درآمدهای ناچیز، بیکاری و گرانی امان مردم را بریده

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز مشکل جدی مردم با درآمدهای ناچیز، بیکاری، گرانی و به خصوص در این زمستان گرانی گاز و کلاً انرژی است

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر اظهار داشت: امروز مشکل جدی مردم با درآمدهای ناچیز، بیکاری، گرانی و به خصوص در این زمستان گرانی گاز و کلاً انرژی است؛ مشکل اصلی کشور امروز طبقه‌بندی پولی و ثروت و مقابله با ویژه خواری‌ها و توطئه‌های دشمن است.

وی افزود: لغو یا تأیید سخنرانی شخصی حالا هر کسی می‌خواهد باشد همین‌قدر که داخل نظام است، مسائل اصلی ما نیست که بخواهیم روی اشخاص تأکید کنیم و کسی را تأیید یا رد کنیم و یک سخنرانی را لغو کنیم و یکی را استقبال کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: حتی اختلافات خطی و جریان‌های سیاسی منهای افراد هم مسائل اصلی نیست که فرض کنید گروه‌ها برای آن بخواهند به هم بتازند؛ این درست همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

حجت‌الاسلام رهبر تأکید کرد: خواست دشمن این است که ما به خاطر افراد، جریان‌ها یا جناح‌ها وقت، عمر و نیروهایمان را هدر دهیم و دشمن هم در مقابل کار خود را بکند؛ رسانه‌ها هم از آن طرف این اختلافات را داد و فریاد کرده و از آن بهره‌برداری شیطنت‌آمیز کنند.

وی تصریح کرد: آنچه در حال حاضر مسأله مهم و اصلی ماست، فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده که همان پای فشردن بر اصول انقلاب، وحدت و انسجام ملی است؛ این انسجام ملی را نباید به بهانه‌های ناچیز یا به بهانه جریان‌های سیاسی خدشه‌دار کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر حفظ وحدت و کارهای اصلی نظام، بیان داشت: اکنون در این شرایط حساسی هستیم که دنیای استکباری و متحدین کفر و نفاق دست به دست هم داده‌اند و در مقابل ما نیز نباید همدیگر را مورد تهاجم قرار دهیم چه به بهانه اختلافات خطی و چه شخصی، فرقی نمی‌کند که خط سیاسی باشد یا اشخاص باشد.

حجت‌الاسلام رهبر ادامه داد: یک کسی سلیقه شخصی دارد و تا وقتی که با نظام مخالفت ندارد ما هم با او حرفی نداریم، اما یک وقت کسی می‌خواهد علیه اصول نظام حرکت کند که برای پیگیری آن هم مرجع رسیدگی از جمله وزارت اطلاعات و دستگاه قضا هست، اما اینکه نیروها به تضعیف همدیگر بپردازند یا به تضعیف اشخاص بپردازند و مسائل کوچک را برای کشمکش‌ها سوژه کنند، این درست در راستای همان چیزی است که دشمنان ما می‌خواهد.

وی اضافه کرد: اینکه سخنرانی لغو بشود یا نشود یا اینکه فلان آدم روی پرچم آمریکا راه رفته یا گفته نباید به پرچم اهانت کرد، این‌ها حرف های کوچک و ناچیزی است.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه تأکید کرد: الآن روز وحدت ملی، انسجام ملی و روز رسیدن به یکپارچگی در مقابل آمریکای زیاده‌خواه و توطئه‌های اتحاد جاهلی بوده که به نام تکفیر درست کرده‌اند؛ جوانان در سوریه و عراق در حال جنگ با جبهه کفر هستند و این‌ها مسائل اصلی مردم است.

حجت‌الاسلام رهبر در پایان اذعان داشت: مردم انتظار ندارند که وقت کشور صرف امور جزئی شود، همچنین باید این را در ذهن داشت که با این اختلافات دشمن را شاد نکنیم؛ چند ماه دیگر هم انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و از هم اکنون باید بر آن باشیم که با عقلانیت و منطق و ضمن پافشاری بر اصول انقلاب رفتار کرده و به هیچ وجه یکدیگر را تحقیر نکنیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.