سرویس: دولت 16:15 - چهارشنبه 03 آذر 1395

موسوی لارگانی:

سران قوا به جای تمرکز بر حواشی به فکر مسائل اصلی کشور باشند/مسؤولان وقتشان را صرف مقابله با بدعهدی‌های آمریکا کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: انتظار ما از رئیس مجلس، رئیس دولت و رئیس قوه قضاییه این است که در این موقعیت و زمانی که رهبر معظم انقلاب بر رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید دارند، به جای تمرکز بر این حواشی به فکر مسائل اصلی کشور باشند.

به گزارش اصفهان شرق، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به حواشی ناشی از لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار کرد: حاشیه‌سازی‌هایی برای مظلوم‌نمایی برخی از جناح‌ها صورت گرفته که لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد یکی از نمونه‌های آن است.

وی افزود: همین افرادی که حکم دادند و اعلام لغو سخنرانی کردند، اگر اجازه سخنرانی می‌دادند و به دلیل مسائل امنیتی حادثه‌ای در این سخنرانی رخ می‌داد قطعاً مورد مؤاخذه قرار می‌گرفتند و از آنان پرسیده می‌شده چرا شما که می‌دانستید احتمال درگیری در این سخنرانی وجود دارد مجوز دادید.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حکم دادستان مشهد قطعاً براساس موازین شرعی و جوانب این سخنرانی بوده و اگر قرار است موضع‌گیری صورت گیرد باید نظرات دادستان نیز شنیده شود نه اینکه آقایان یک طرفه به قاضی بروند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: انتظار ما از رئیس مجلس، رئیس دولت و رئیس قوه قضاییه این است که در این موقعیت و زمانی که رهبر معظم انقلاب بر رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید دارند، به جای تمرکز بر این حواشی به فکر مسائل اصلی کشور باشند.

موسوی لارگانی عنوان داشت: مسؤولان به جای آنکه وقت خود را صرف مقابله با بدعهدی‌های آمریکا کنند به چنین حواشی بی اهمیتی می‌پردازند؛ چند روز پیش رئیس مجلس شورای اسلامی از تصویب 50 طرح کنگره آمریکا بر علیه ملت ایران و برجام خبر داد که ضروری است مجلس ایران باید در برابر آمریکا مقابله به مثل کنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.