سرویس: ورزشی 15:00 - چهارشنبه 03 آذر 1395

رئیس تربیت‌بدنی سپاه اصفهان

اعلام ویژه‌برنامه‌های ورزشی هفته بسیج در اصفهان/ قلل مرتفع زیر گام ورزشکاران بسیجی

رئیس تربیت‌بدنی سپاه استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی رده‌های مختلف بسیج با شرکت خواهران و برادران بسیجی در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ علی پیمان صفت درباره برنامه‌های تربیتی بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: مسابقات ورزشی رده‌های مختلف بسیج اعم از پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بسیج به صورت سالیانه افزود: این مسابقات در رشته‌های توپی شامل فوتبال و والیبال و رشته‌های رزمی همچون کاراته، تکواندو و ووشو با شرکت خواهران و برادران بسیجی برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقات در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

رئیس تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: همایش‌های پیاده‌روی و فتح قله برای هفته بسیج در نظر گرفته شده اما زمان برگزاری آن، نهایی نشده است، همچنین مسئولان هیئت‌های ورزشی بسیج و باشگاه مقاومت با علما دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های همگانی تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در طول سال گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی در تعدادی از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با حضور مربیان و اجرای حرکات ورزشی و آکادمیک، برگزاری همایش پیاده‌روی در مناسبت‌های مختلف، برگزاری همایش 50 هزار نفری بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس و برگزاری همایش هیئت‌های ورزشی در طول سال از جمله برنامه‌هایی است که در بخش همگانی توسط تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اجرا شده است.

پیمان صفت با بیان اینکه همه فعالیت‌های کوه‌نوردی بسیج توسط هیئت کوه‌نوردی و گروه سید‌الشهدا انجام می‌شود، تصریح کرد: صعود مکرر به قلل مرتفع کشوری و استانی، صعود یک هزارنفری بسیجیان به قله کرکس نطنز، فتح قله «بل» در «اقلید» فارس با حضور بسیجیان استان اصفهان و فتح قله «افوس» توسط 850 نفر از پیشکسوتان بسیج و سپاه از دیگر برنامه‌هایی است که از ابتدای سال تا کنون توسط تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اجرا شده است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.