اصفهان شرق

خداوند دشمن را با زبان خودش رسوا کرد/ در دشمن شناسی باید مثل یک دیده بان عمل کنیم

کدخبر: 118725
1395/09/03 در ساعت 09:25

به گزارش اصفهان شرق، یک کارشناس مسائل سیاسی وضعیت کشور آمریکا بعد از انتخابات ریاست جمهوری این کشور و رویکرد دشمنی آن با نظام جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

غلامعلی کریمی تصریح کرد: چند نکته مبنایی در مسائل چند روز گذشته آمریکا قابل بیان است و مهمترینش تحقق وعده الهی در این انتخابات اخیر است.

وی گفت: حضرت آقا از اول سال بحث نفوذ را مطرح کردند ولی عده ای به دنبال مدینه فاضله در آمریکا هستند که همین رای آوری ترامپ خود در این بخش قابل بررسی است.

کریمی مهمترین نیاز برای خنثی کردن نفوذ را آشکار کردن چهره آمریکا دانست و اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند بحران های آمریکا مخصوصا از بعد از 28 مرداد را مطالعه و بررسی کنید.

وی ادامه داد: خداوند به ما وعده نصرت داده چرا که در قرآن آمده است «ان تنصرو ا… ینصرکم» و اگر ما با یک نگاه قرآنی نگاه کنیم وقایع اخیر آمریکا را می توان یکی از مصادیق تحقق وعده الهی بدانیم و آنچه در آمریکا اتفاق افتاده همه حقیقت را آشکار کرده است و به نوعی نوعی خیر لکم است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: با مقایسه امکانات تبلیغی و رسانه ای دشمن و بر اساس وعده من یتق ا… و خداوند بر اساس شاخصه های انقلابی گری و احساس تکلیف داشتن ما را یاری می کند.

کریمی اضافه کرد: اگر چند صد رسانه همانند بی بی سی در اختیار داشتیم و چند هزار میلیارد هزینه آن می کردیم که چهره آمریکا را رسوا کند، اینقدر که کلینتون و ترامپ به هرنیتی، آن مغز نظام سلطه لیبرال سرمایه داری را آشکار کردند ما نمی توانستیم.

وی افزود: خداوند با این انتخابات در آمریکا در اصل جبهه حق را یاری کرد یعنی با زبان خودشان رسوایشان کرد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به انتخاب دونالد ترامپ گفت: فرقی بین جمهوری خواه و دموکرات نیست زیرا هیچکدام از جنایاتشان نگفتند ولی خود به خود این جنگ ها خودش را نشان داد.

وی اظهار کرد: انتخاب ترامپ یک حسن بزرگی دارد و آن این است که دیگر دشمن دست چدنی را در دستکش مخملی مخفی نمی کند و دشمنی اش صریح و روشن خواهد بود یعنی صداقت ترامپ در دشمنی بیشتر بوده است.

کریمی گفت: ترامپ مقابل ما تنها اعلام موضع نکرده، بلکه کشورهای صنعتی را نیز تهدید کرده است؛ ترامپ در دشمنی با ما صداقت دارد و چهره اش را پشت تبریک عید و سفره هفت شسین مخفی نمی کند و این قضیه به ما در روشنگری کمک می کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دشمن شناسی که شاخص چهارم انقلابی گری است این مسائل را بیان فرموده اند ولی بعضی ها محو چرب زبانی آمریکایی ها بودند و این حقیقت با روی کارآمدن ترامپ روشن شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تکرار واژه دشمن در قرآن گفت: در قرآن کریم هفت مرتبه بر لفظ دشمن تاکید شده که دو مرتبه آن مربوط به کفار است؛ یعنی چیزی که حضرت آقا از سه چهار سال پیش تاکنون مکرر تاکید داشتند دارد آشکار می شود، این از یک سمت تحقق آشکار است و از سوی دیگر بیانگر دقت حضرت آقا در مسائل روز است.

وی ادامه داد: در دشمن شناسی اینگونه نیست که مثلا شما بدانید آمریکا دشمن است بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید آن به آن و لحظه به لحظه مسائل مرتبط با دشمن رصد شود و مثل یک دیده بان عمل کنیم و تا حرکت دشمن را رصد نکنیم نمی توانیم برابر آنها بایستیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز