اصفهان شرق

کارگاه آموزشی مباحث ترافیکی ویژه پاکبانان در ورزنه/ تصاویر

کدخبر: 118648
1395/09/02 در ساعت 15:03

به گزارش اصفهان شرق، ظهر امروز کارگاه آموزشی مباحث ترافیکی ویژه پاکبانان ورزنه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی به همت شهرداری ورزنه و پلیس راهور شرق اصفهان با هدف آموزش و توجیه پاکبانان معابر شهر ورزنه در خصوص رعایت بهداشت کار، استفاده از لباس شب‏رنگ هنگام کار، نحوه‏ صحیح قرار دادن ابزارآلات و وسایل کار برروی موتورسیکلت، رفتار و حرکات مناسب در هنگام انجام و جمع ‏آوری زباله ‏ها در سطح معابر برگزار شد.

سروان نیکبخت در ابتدای این کارگاه آموزشی به نقش پاکبانان در شهر اشاره کرد و گفت: پاکبانان به عنوان یک کاربر ترافیکی در سه نقش عابر پیاده، راننده و سرنشین وسیله نقلیه ظاهر می شوند که در هر کدام از این نقش ها باید وظایفی را جهت ایمنی ترافیکی خود، خانواده شان و سایر شهروندان انجام دهند.

رئیس پلیس راهور شرق اصفهان در ادامه سخنان خود، پاکبانان را بازوی توانمند شهرداری در تأمین نظافت و پاکیزگی شهر دانست و گفت: برهمین اساس است که سلامت جسمی و روحی این عزیزان، از دغدغه های شهرداری و همچنین پلیس راهور است.

وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی برای پاکبانان و خانواده های محترم آنان، بخشی‌ از اقدامات شهرداری است که با هماهنگی و همکاری پلیس راهور انجام می دهند.

نیکبخت با بیان این که با توجه به نزدیک بودن فصل سرما شرایط یخبندان بر خیابانها و جاده ها حاکم می شود؛ تصریح کرد: علاوه بر لزوم در نظرگرفتن تمهیدات مناسب ترافیکی توسط پلیس راهور و شهرداری، پاکبانان نیز عبور و مرور ایمن چه به صورت سواره و چه پیاده را سر لوحه کارخود قراردهند تا در برخورد با خطرات احتمالی توانایی عکس العمل مناسب را داشته باشند.

در پایان کارگاه آموزشی مباحث ترافیکی به 3 نفر از پاکپانان زحمت کش ورزنه به قید قرعه کلاه ایمنی اهدا گردید که در صورت تردد با موتورسیکلت به محل کار جهت ایمنی بیشتر استفاده گردد.

انتهای پیام/